Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag brukar ja ett linne, skjorta och sedan kavajen, det blir lika tjockt som en lite tjockare tröja. sen är det skitfult att ha västen över kavajen, och det måste bli väldigt skrynkligt och obekvämt..
Vid tanke på att en person dagligen skadas allvarligt vid ridning och hästhantering och behöver intensivvård tycker jag faktiskt att det vore dumt att inte använda en väst för att den är stel/ful/varm whatever...
Den skyddar ju faktiskt revbenen, som skyddar hjärtat och lungorna mm. Faktiskt de delar som är nödvändiga för din framtida existens.
hejsan!
Använder ni skyddsväst på hopptävling?? jag måste det för mina föräldrar men jag tkr det är fult! jag vet att det är för ens bästa å bla bla bla..... men det är inte presis fint... om i använder skyddsväst har ni den över eller under kavajen då?
vilket är finast? köpte en kavaj idag, å vet inte om jag ska ha skyddsvästen över eller under kavajen på tävling.
tacksam för svar!