Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Ja, som rubriken låter, går det att köra BoT paddarna i tvättmaskinen?
Svar
19
· Visningar
1 188
Senast: kopparberg
·
Hoppning Efter mycket mätande och provande har jag kommit fram till att jag ska ha strl S Long. Men det verkar inte som att någon butik/ÅF här i...
Svar
3
· Visningar
966
Senast: Sassy
·
Hoppning Igår var jag på träning i ridhuset och vi skulle hoppa serier, en rak linje med tre kryss i stuts ett galoppsprång till och ett räck och...
Svar
6
· Visningar
1 673
Senast: cetzyboy
·
I
Hoppning skapade tidigare en tråd om stanford då jag hade hittat en unghäst e. den hingsten å kände att jag ville ha lite mer kött på benen...
Svar
4
· Visningar
1 069
Senast: Ancor
·
N
Hoppning Jag har varit här förut och beskrivit det problem vi har med min ena dotters ponny, som är mycket het på hinder. Efter att vi bytte bett...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
13 295
Senast: Baron Linge
·
Hoppning Hej Nu undrar jag lite vad era hopphästar 8eller bara era 2vanliga" hästar) får för foder. 1. Vad för foder får dem och hur...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
9 058
Senast: Hotandspicy06
·
D
Hoppning Jag älskar att hoppa:love: , men har vissa nojor när jag kommer till vissa höjder:cry: :o , samtidigt som det sedan känns underbart att...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 374
Senast: muppia
·
Q
Hoppning Hur rider ni era hästar på vintern? Nu när det är så hårt, halt och mörkt att rida ut så undviker jag det i största på av olika...
2
Svar
28
· Visningar
3 003
Senast: mariiaE
·
H
Hoppning Ni som har fler än en häst, hur får ni det att gå ihop(tidsmässigt)? Har ni hästen hemma? Har ni ridbanor på gården, får ni köra iväg...
2
Svar
20
· Visningar
2 138
Senast: Tictacto
·
H
Hoppning Är det nån som vet var man kan hitta de nya reglerna kring kval och poäng inom ponnyhoppningen? Jag har letat på ridsportförbundets sida...
Svar
11
· Visningar
1 446
Senast: Snuffsan
·
E
  • Låst
Hoppning Jag är rätt nynerflyttad till Skåne och behöver nu lite tips på bra tränare? Någon som gärna inte höjer tokmkt å sånt.. Är lite...
Svar
2
· Visningar
2 780
Senast: LenaH
·
F
Hoppning Jag är uppväxt med synen att travhästar ska gå trav och galopp hästar galopp.. o halvblod ska hoppa.. men är inte fullblod ganska bra...
2
Svar
27
· Visningar
5 058
Senast: emiiilia_
·
Hoppning Måste bara fråga en snabb fråga... Är Prestige Appaloosa Golden Star och Equipe Evulotion relativt lika i bommarna, eller är dom...
Svar
11
· Visningar
1 515
Senast: hopp_o_galopp
·
  • Låst
Hoppning Tänkte börja komma ut med mitt ungsto på 4-år och börja testa lite träningstävlingar. Men kollar runt och hittar inte en enda pay'n'jump...
Svar
1
· Visningar
2 381
·
Hoppning Min dotter (8år) var på hoppträning idag med sin häst och hoppade då en bana i trav varpå ridläraren säger: "På clearround får man...
Svar
13
· Visningar
2 266
Senast: Underbar
·
Hoppning Alltså kan nån vara snäll och berätta vad det är för skillnad på lokal och regional tävling? och vart de finns nånstans:) Vill också...
Svar
6
· Visningar
1 073
Senast: Fhanny
·
K
  • Låst
Hoppning Jag och en kompis(1:a) har nygligen skaffat två sexåringar. Båda hoppar väldigt bra och kommer förhoppningsvis komma långt. :) Men min...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 894
·
F
  • Låst
Hoppning Visst ska man vara med i avd B tills ens häst är 8 år? Jag kan aldrig komma ihåg det..:p
Svar
1
· Visningar
716
S
  • Låst
Hoppning Vad blev han skrämd av ? någon som vet?
Svar
1
· Visningar
856
·
B
Hoppning nu vill jag veta hur tidigt man ska gå upp när det är tävlingsdags och första start är kl.9.00 vad ska jag ha me mig för saker till...
Svar
6
· Visningar
919
Senast: Aliina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka