Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning Förra veckan ramlade jag av med buller och brak på en häst som lekte rodeo :crazy:. Min hjälm gick helt sönder, en GPA Speed Air...
2
Svar
25
· Visningar
3 268
Senast: Tildson
·
M
Hoppning ...hade innan en hemsida där man kunde beställa deras produkter. Varför hittar jag inte den längre? Någon som vet?
Svar
3
· Visningar
1 667
Senast: BernT
·
M
Hoppning Jag har inte tävlat på länge och har glömt bort... När brukar ni ta ut era hästar från transporten innan start..? 30nr före? Hur räknar...
Svar
16
· Visningar
1 494
Senast: mariposa
·
Hoppning Ja, inte jag alltså utan hästen. Har en 5-åring som jag tänkt ha till hoppning (bland annat) men hon är rädd för hindrena vi har i...
Svar
4
· Visningar
1 174
Senast: Millan_gulligast
·
F
Hoppning Min häst hoppar jätte slarvigt på låga hinder. När hindren är under 90 cm hoppar han jätte slarvigt och lyfter knappt på benen. Ju lägre...
2
Svar
26
· Visningar
3 405
Senast: gullebarn
·
N
Hoppning Jag har ridit hela mitt liv och har föräldrar som har jobbat och jobbar med hästar. Jag har aldrig varit mycket för att tävla, men vill...
Svar
11
· Visningar
1 812
Senast: Caroline87_eskilstuna
·
J
Hoppning Hur många dagar i veckan ska man egentligen hoppa, om man har en hopphäst i full tävlingskondition? Har hört från vissa att det är okej...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 078
Senast: Emmas_pubbe
·
S
Hoppning Vet någon ett bra ställe som man kan köpa en billig men hyfsat bra magplatta?
Svar
19
· Visningar
1 517
Senast: HorseGeek
·
M
Hoppning Vad föredrar ni? Vill ni ha era stigbyglar tunga eller lätta, bara nyfiken! Själv föredrar jag ledade lite tyngre.
Svar
12
· Visningar
2 180
Senast: LouiseE
·
K
Hoppning Hej! Min fem - åring har "slutat" ta stöd på bettet...kan jag prova att använda ett rakbettet då???? Tacksam gör svar!!
Svar
14
· Visningar
2 030
Senast: Pladder
·
J
Hoppning Har en unghäst på 5 år som jag tävlar i hoppning med. Men man måste ju gå 3 felfria rundor i 90 för att kunna tävla i avd a osv.. Hur...
2
Svar
26
· Visningar
2 091
Senast: zzz
·
F
Hoppning söker efter en bra färbygel med martingal, gärna med resår. hästen är en flygskimmel och ganska grov. har inte hittat något bra kanske...
Svar
15
· Visningar
1 361
Senast: fean
·
Hoppning Vad tycker ni man ska ha för sto till Tinkas Boy? För han lever väl fortfarande? :p
Svar
8
· Visningar
1 085
Senast: BernT
·
Hoppning Detta är en liten tråd för oss stoägare som har planer att betäcka våra ston i vår, eller om några år. Bara man har en liten tanke så...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: Filippa99
·
Hoppning Tänkte beställa MarkT boots från Ryttarstugan, men de har bara i strl s och m. Är de stora i storlek? Min häst har L-XL på sina...
Svar
6
· Visningar
1 060
Senast: Jaulgreis
·
S
Hoppning Går det bra att tävla i en VANLIG kavaj? Inte en som är gjord för att tävla i? :crazy: Någon som gör/har gjort det?
2
Svar
20
· Visningar
3 237
Senast: spanglish
·
P
Hoppning Heej. Jag måste få skriva av mig lite och samtidigt se vad ni tycker jag ska göra? Jag skulle köpa nya ridstövlar, eftersom jag...
Svar
8
· Visningar
1 491
Senast: Angeelina
·
H
Hoppning Hur många minuter räknar man för varje ekipage i hoppning? Så jag får en liten hum om hur lång tid varje klass tar inför lördag. :idea...
2
Svar
20
· Visningar
4 725
Senast: Sofie_B
·
S
Hoppning Hallå! Det fina säkert en tråd om detta tidigare men dom är så långt bak så dom orkar jag inte leta fram..(lata jag:D) Men jag har...
Svar
8
· Visningar
1 395
Senast: vicky417
·
J
Hoppning Är en LB klass alltid regional eller kan man hoppa lokalt LB också? Har varit sugen på att anmäla mig till en LB, men det har alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 502
Senast: Fanny__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar