Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Hoppning Nu behöver jag hjälp tjejer :) Har skickat efter en GPA Titan för jag hittade den så billigt på nätet, tog en strl 56 som jag har på en...
Svar
4
· Visningar
1 216
Senast: LouiseE
·
P
Hoppning Hej! Hur är det... är det ok att tävla dagen efter man har skott hästen? (låg nivå) eller kan hästen vara ömfotat?
Svar
8
· Visningar
1 707
Senast: Raider_
·
O
Hoppning Har en kort fråga (eller tre), hoppas nån kan ge svar. Hur är storlekarna på veredus pro-light skydden? L - full M-cob...
Svar
13
· Visningar
1 415
Senast: Tindiz
·
N
Hoppning Får man lägga ner en bom på framhoppningen och sedan lägga tillbaka den snabbt? Ska tävla i morgon så svara gärna snabbt! :):D
Svar
12
· Visningar
1 387
Senast: Dark_Iris
·
P
Hoppning Av vilka anledningar använder man magplatta? Har inte riktigt förstått det :o. Tycker frambenen inte ligger där själva magplattan...
2 3
Svar
50
· Visningar
11 574
Senast: pollan
·
O
Hoppning Hej funderar på att köpa ny sadel. Tänkte köpa en Butet sadel men fick förslag om bruno delgrange. vad har ni för erfarenhet av dessa två?
Svar
9
· Visningar
5 150
Senast: Ickiz
·
M
Hoppning Är det någon som kan hjälpa mig med holländskan.... Vad innebär detta... Ex.68 Bew.69 Spr.85
Svar
8
· Visningar
1 026
Senast: xxstasia
·
Hoppning Ni som har hästar som tävlas och som får vintervila, hur lägger ni upp det? Hur länge har de vila? Vad gör ni med dem under vilan?
2
Svar
20
· Visningar
2 234
Senast: Jardina
·
Hoppning Vad är det för hingst? Bra avkommor? Dåliga avkommor?
Svar
9
· Visningar
1 033
Senast: Qwerty hopp
·
Hoppning Nu vill jag ha massa tips på snygga hoppschabrak, och jag vill ha super super kvalite. Trött på alla dessa som sitter så dåligt. :bump...
2
Svar
31
· Visningar
2 966
Senast: Långnos
·
K
Hoppning Jag är emot att bettsla upp och så men nu när jag hoppat min nya häst så finns det nog inget annat alternat. Det blir nästintill...
Svar
14
· Visningar
1 193
Senast: Panikie
·
P
Hoppning Jag ska tävla med medryttarhäst nu på lördag 80-90cm han är ett svenskthalvblod . Men kan jag hoppa honom på onsdagen då? eller blir det...
Svar
7
· Visningar
1 059
Senast: norpan85
·
D
Hoppning Fler än vi som varit med om att vissa klubbar tar ut en extra avgift på tävlingsplatsen typ 25 kr/klass om du inte har betalt innan...
Svar
8
· Visningar
955
Senast: Jezzie
·
Hoppning Har läst i en del trådar om säkerhetsvästen från riders company http://good4u.e-butik.se/Good4u/images/shop/sakerhetsvast_farg.jpg och...
2
Svar
20
· Visningar
2 250
Senast: Mildis
·
S
Hoppning Håller på att packa inför helgen, ska iväg och träna två dagar och sedan stanna kvar och tävla två dagar. Vad är lätt att glömma? Har...
Svar
10
· Visningar
2 782
Senast: Skyfantis
·
Hoppning Det finns 2 tjejer i min bekantskrets, där den ena har en ponny på foder och den andra äger 4 hästar. Så gott som alla dagar i veckan...
2
Svar
24
· Visningar
2 533
Senast: Luchador
·
R
Hoppning Har tänkt önska mig en ny kavaj i julklapp eftersom jag inte gillar min. Den ska vara blå, och passa tilll min hjälm GPA speed air...
Svar
1
· Visningar
1 045
Senast: Panikie
·
K
Hoppning Heej jag har en d-ponny som är superduktig i hoppning men när vi skulle tävla för första gången så rev han alla hinder men jag gav inte...
Svar
4
· Visningar
999
Senast: Kverulanten
·
T
Hoppning ja varför viker hästen av innan den ska hoppa jag är nybörjare på hoppning o är livrädd för att få hindet på knäna när hästen viker av...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Emmsan
·
K
Hoppning Jag har 4 hästar hemma, alla går medelsvår + att ena debutera svår hoppning i våras. Jag har aldrig vart någon riktig tävlings...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 058
Senast: Rodrigo__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar