Jag vet inte vad jag ska göra:(

Sv: Jag vet inte vad jag ska göra:(

Har bara läst första inlägget.. men varför skulle hästarna må dåligt av att inte tävlas?
Nog kan de få en varierad och rolig tillvaro ändå. Det är väl inte som om de sitter och tittar på alla rosetter oh tänker ''fy tusan vad jag är bra!''..?

Och om hästarna inte mår dåligt av att inte tävla, och duinte har lust att tävla.. varför sulle du vara tvungen att tävla?

Nej det kan jag inte se att jag skrivit någonstans? Känner inte dig och vet inte vem du är så jag har ingen aning om det. Det vet du bara själv.

Ett problem som ditt.
De flesta har inte ens en msv-häst medans du har 4.
Det måste du hålla med om är rätt ovanligt, iaf för oss vanliga människor :)
Hur gammal är du föresten?

Ditt inlägg lätt lite som det dock!

Klart du inte behöver tävla . Men om du vill at hästarna ska tävlas kan du ju alltid låta någon annan göra det =)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 661
Senast: Mabuse
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 589
Senast: Whoever
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
13 021
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar