Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Visst är det fri betsling på häst? Får man tävla på alla sorters bettlöst?
2
Svar
21
· Visningar
3 417
Senast: rubytoo
·
M
Hoppning Skulle vilja ha ett par senskydd i läder för tävling. Väljer mellan Hööks nya med kardborre och Dyon´s med kardborre. Vill ha bred...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: mizz_perfect
·
S
Hoppning Kan man använda sig av den vid löshoppning eller är det korkat? Då utan travbommar framför utan kanske en galoppbom eller en upphöjd...
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: evis
·
Hoppning Står i valet och kvalet mellan ett par carbon gel eller nya pro classic (utan kardborre). Vilka ska jag välja?! :confused: Vilka är...
Svar
11
· Visningar
1 092
Senast: Kaki
·
Hoppning Jag såg nu hoppningen på tv, såg bara omhoppningen. Så kommer Albert Zoer på Oki Doki, vilken häst, både mamma och jag är helt stumma...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 685
Senast: Ninja
·
B
Hoppning Jag rider en stor connemara som e duktig i skogen o har även lite erfarenhet av dressyr. Jag e skit rädd för hoppning men ja skulle lätt...
Svar
6
· Visningar
1 095
Senast: beatrice2
·
D
Hoppning Ja, jag är inte så insatt på hästsidan hur det ligger till med kvalen... Kvalar man som YR för att få starta exempelvis 130, 140 och...
Svar
8
· Visningar
1 403
Senast: Mazarinen
·
T
Hoppning Imorgon är det exakt 2 månader tills årets hoppmästerskap, EM i Mannheim, drar igång. I år är EM extra viktigt eftersom sverige måste...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 716
Senast: Kariin__
·
J
Hoppning Hej! Jag undrar om någon har något tips på var man kan hitta gamla resultat för ponny (typ SM,EM etc... från mitten på 80-talet)?
Svar
1
· Visningar
710
Senast: Fhanny
·
F
Hoppning Är det nån som har någon erfarenhet från att ha plockat hem någon finhäst från danmark ? Jag är ute efter någon yngre outbildad...
Svar
13
· Visningar
3 526
Senast: FadeAway
·
Hoppning har nu hört av massa "duktigt hoppfolk" att man inte kan komma någonvart med en arab i hoppsammanhang eftersom de har så långt steg så...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
21 688
Senast: castle_bar
·
C
Hoppning Är den godkänd för hoppning för ponnyryttare och juniorer? Någon som vet??
Svar
8
· Visningar
1 252
Senast: fio
·
B
Hoppning hej jag har ett litet problem jag har börjat tävla lite smått i hoppning och det kommer bli mer. men jag vet inte hur jag ska göra med...
2
Svar
23
· Visningar
2 772
Senast: Min_forza
·
M
Hoppning Hej! Var på tävling med min syrra för ett par veckor sedan. Som vanligt när vi kom till framhoppningen gick jag in till mitten och...
Svar
17
· Visningar
1 503
Senast: fio
·
A
Hoppning ska köpa nya skydd att ha på tävling, funderar på läder då jag redan har veredus, eskadron m.m. , nån som kan rekomendera nåt bra märke...
Svar
14
· Visningar
1 576
Senast: EmiliaW
·
P
Hoppning Är de så mycket bättre en "vanliga" om man tänker på pris skillnaden ? Någon som har en sådan gjord? hur är de i str? måste bestämma...
Svar
19
· Visningar
2 168
Senast: EmiliaW
·
Hoppning Vad är breeders trophy? hur högt får en 4-åring tävla i hoppning tacksam för svar
Svar
5
· Visningar
967
Senast: Panikie
·
T
Hoppning vet någon var dessa stigbyglar finns att köpa?? internet butik??
Svar
9
· Visningar
1 926
Senast: pollan
·
M
  • Låst
Hoppning jag har precis fått reda på att tr har anlagt en ny regel om att alla ponnyryttare och juniorer måste bära obligatorisk säkerhetsväst...
Svar
1
· Visningar
760
R
Hoppning Hej, jag undrar om man får tävla det året man fyller 13 år? Min bästis säger nej, medans andra säger ja! :confused: Kram / Amanda
Svar
2
· Visningar
1 099
Senast: Gikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka