Hingsten oki doki

Sv: Hingsten oki doki

Är inte numera hoppmänniska men vilken häst!

Han såg verkligen ut att älska hoppningen...vilken TIGER!

Visst är han underbar Oki-Doki!:love: Vill verkligen inte riva.

Ang. att Coronet Obolensky är valack så måste det väl stå fel i start- och resultatlistan, reagerade också på att Svanlund sa det. Tyckte han såg väldigt ridbar ut och verkade inte alls svårriden som många här på Buke hållit på att skriva om bl.a i alla Corlensky-trådar. (Varken idag eller tidigare i höst när jag sett ialla fall.)

Vissa hästar passar bara inte som hingstar.

Familjen Zoer köpte OkiDoki som tvååring har jag för mig, tillsammans med en annan häst. Båda valackar då skulle jag tro. Zoer valde att behålla OkiDoki eftersom han passade Alberts ridstil bäst. Den andra hästen såldes till familjen Liebherr. OkiDoki har vunnit lagguld i VM och EM och den andra hästen, No Mercy som tävlas av Christina Liebherr har tagit individuellt silver i EM...

Lite historia bara. :D

Och om jag inte ar helt fel pa det sa kom de tva hastarna fran Thomas Fuchs ( Marcus Fuchs bror ).

ja den andra hästen var No mercy som också är en världshäst...!!

ang. cornet ob. så hade jag också en häste e. Clinton förut och j****r vad den hoppade!!!men väldigt skarp var den.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 680
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 880
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 067
Senast: MML
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
2 059
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka