västen över eller under kavajen

Sv: västen över eller under kavajen

ok då var de fel jag hade hört... tack för att du kolla:)

jag tycker det är snyggast att ha västen utanpå kavajen! fast snyggast är ju utan väst... :angel:

Helt klart ska man ha västen utanpå, man ser ju inte klok ut när man har den innanför kavajen :crazy: Jag tycker annars inte att det är fult med säkerhetsväst, utan det handlar nog mer om att man måste vänja sig. Själv började jag ha väst redan för 12 år sedan och då var det inte många som hade väst. "Tyvärr" så har jag själv slutat ha väst nu på senare år när jag inte har en häst som dumpar av mig var och varannan tävling längre... skäms på mig :o

Haha, så snyggt är det ju inte, men jag brukar ha annat än sitsen o tänka på :angel:

Liknande trådar

Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 214
Senast: ameo
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 318
Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
623
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka