Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning tjuuu , bara lite nyfiken på när ni ska klippa era hästar,om ni nu ska göra dt :crazy:.
4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 446
Senast: pollan
·
A
Hoppning Alltså, jag behöver lite inspiration! Sitter hemma och fördriver tiden med att beställa täcken, schabrak, etc. Men, jag tycker det är...
Svar
12
· Visningar
1 585
Senast: Youmeoh
·
Hoppning Nu vill jag vetta var ni tycker det är snyggast att sätta nummerlappen vid tävling? Vissa gärna bild om ni har :)
2 3
Svar
55
· Visningar
6 278
Senast: Wildizz
·
L
Hoppning Hejsan jag har just fatt in en ny hast som ar valdigt bra pa att hoppa, men som begar valdigt mycket hjalp fran sin ryttare vad det...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Wildizz
·
S
  • Låst
Hoppning Om det ens finns? Tacksam för svar..:bow:
Svar
2
· Visningar
735
Senast: LenaH
·
Hoppning Skulle man (teoretiskt sett, jag har inga planer på det;)) få tävla sittandes baklänges på hästen, framför sadeln och liknande? När...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Jollypolly
·
R
Hoppning (hoppas att den ligger rätt nu) Min sköthäst är ung och kommer inte rak på hindret. vi har provat med bommar på sidan på hindret...
Svar
14
· Visningar
1 391
Senast: ristroem
·
  • Låst
Hoppning Var på tävling igår, och såg något som var helt nytt för mig. Och jag är ganska skeptisk till att det är tilllåtet att göra så på...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
9 804
Senast: LenaH
·
J
Hoppning Nån som har något litet tips om hur jag ska få min ungponny att kunna gå över bommar ? Det blir nästan ALLTID ett hopp istället ;)
Svar
8
· Visningar
917
·
J
Hoppning jag har en ungponny som jag hoppar , han hoppar ganska oregelbundet och har inte lärt sig riktigt ;) Undrar om det finns någon duktig...
Svar
4
· Visningar
867
·
Hoppning Är det möjligtvis någon som vet något svenskt företag som kan ta hem hackamore av denna model ?
Svar
4
· Visningar
1 123
Senast: Moffsan
·
F
Hoppning Kan jag åka ut på lokala tävlingar lätt klas (LD-LC) utan att ha tränat ngt för tränare? Klart att man kan men jag undrar vad ni tycker...
Svar
15
· Visningar
1 393
Senast: GoneRiding
·
Hoppning Vad sätter ni på er när ni tävlar på över kroppen? Kavaj? Tröja? Jacka? In med bilder!
2
Svar
21
· Visningar
2 161
Senast: Bison
·
M
Hoppning Tänkte testa att löshoppa min pålle, men har aldrig gjort det förut. Hur gör man? Någon som har bra tips? mvh moa
Svar
4
· Visningar
1 438
Senast: Ainotna
·
L
Hoppning Hejsan... jag köpte min ponny Laico för ungefär 1,5 år sedan till hopp ponny och då ville han inte... han hoppade och hoppade men utan...
Svar
16
· Visningar
1 428
Senast: Emmainc
·
E
Hoppning Har en ny häst i stallet som är ganska oförsiktig av sig när det gäller hoppning, "varför lyfta på benen"? Han hoppar jätte fint, men...
Svar
9
· Visningar
1 612
Senast: Equidae
·
Hoppning Är det någon som vet, vad som är lägsta klass på regional? Det kanske inte ens finns några sådan bestämmelser? Jag undrar, om en klubb...
2
Svar
35
· Visningar
2 804
Senast: rubytoo
·
B
Hoppning Hej! Jag väntar på att få hem en sprillans ny Butet sadel i cachou (mörkbrun) så nu undrar jag vilka märken som har samma bruna nyans...
Svar
2
· Visningar
1 862
Senast: Långnos
·
Hoppning Funderar på att köpa en häst :love: efter honom, så jag undrar: Vad för slags avkommor blir det efter honom? Hur är dom i...
Svar
1
· Visningar
768
Senast: Qwerty hopp
·
S
Hoppning Hej. Hur lägger ni upp schemat innan en hopptävling? Vilodagar, träning, foder etc.
Svar
15
· Visningar
1 311
Senast: Olympus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka