A
Ancor
Sv: Får man verkligen göra så? -bild-
Och? VARFÖR bry sig?
jag är så trött på alla missunsamma människor! Om föräldrarna vill hjälpa ungarna, fine. Om ungen tävlar en ponny för 100.000 på lokal nivå som föräldrarma betlat, vad spelar det för roll för dig personligen?
Om dina föräldrar erbjöd sig att göra allt detta, skulle du tacka nej då? Troligen inte.
Barnen kommer troligen iaf lära sig att mamma o pappa inte alltid finns till hands.
A- Trött på avundsjuka
Jag tycker faktiskt att det är så, Alla uyom ngn av alla mina vänner mockar inte själva, de anmäler sig int tilll tävlingar själva, betalar inget själva, "Mamma fixar, pappa fixar" o får ponnyer för hundratusentals kronor som de sedan rider på lokal tävling
Så är det här nere i af!!
förlåt för knaplån, TS
Och? VARFÖR bry sig?
jag är så trött på alla missunsamma människor! Om föräldrarna vill hjälpa ungarna, fine. Om ungen tävlar en ponny för 100.000 på lokal nivå som föräldrarma betlat, vad spelar det för roll för dig personligen?
Om dina föräldrar erbjöd sig att göra allt detta, skulle du tacka nej då? Troligen inte.
Barnen kommer troligen iaf lära sig att mamma o pappa inte alltid finns till hands.
A- Trött på avundsjuka