Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning finns det något bett som är odelat med en rulle i mitten eller flera rullar? har också en fråga ang. ky rotary bit är det typ som ett...
Svar
3
· Visningar
752
Senast: mej
·
W
Hoppning 1 meter eller 90? Kan det komma på lokal 90?
Svar
19
· Visningar
3 750
Senast: trazel
·
Hoppning Hej! Undrar om någon här har något tips på ritningar på "hela" banor? Någon hemsida man kan kolla på? :idea:
Svar
3
· Visningar
1 951
B
Hoppning kan någon rekomendera någon sadelutprovare i skåne ..? :banana:
Svar
12
· Visningar
1 085
Senast: Elektron
·
S
Hoppning Ska ha specialidrott på mitt IV-val under 3an, jag får alltså 200 p för att hålla på i stallet med träning och tävling. Jag har haft min...
2
Svar
35
· Visningar
2 667
Senast: Stinky
·
J
Hoppning Jag ska nu köpa en ny hopphäst. En D-ponny. Men jag undrar bara om 12 år är för gammalt?. Vad tycker ni. Väldigt tacksam för svar. :)
2
Svar
36
· Visningar
3 206
Senast: Rullis
·
J
Hoppning Vad tycker ni om den här hästens exteriör tror ni att den har potentiall vet att det är svårt att säga efter en bild men vad tycker ni...
Svar
8
· Visningar
1 406
Senast: rocki
·
L
Hoppning Jag har en C-ponny som älskar att hoppa men när hon ska trava över bommar så blir hon hetsig och vill slänggaloppera över dom...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: JuliaBB
·
Hoppning Vad tycker ni är bra med clear rounder? Är dom bättre än vanliga tävlingar eller sämre? Vill höra eran åsikt!
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 395
Senast: Silversnubben
·
R
Hoppning Jag har en hopphäst . Jag tänkte snart debutera 120 på henne , men vi har ett problem .. Hon byter inte galopp . Hon har gått 120 förut...
Svar
15
· Visningar
3 253
Senast: swe
·
T
Hoppning Jag blir tokig!! Min häst hoppar otroligt stort och jag har ett sjå med att försöka hålla mig kvar över hinderna. Mitt problem är att...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: GoneRiding
·
M
Hoppning Är det en bra sadel? Har kollat lite på en billig, men ville bara veta om det dög eller om det bara var skräp ;)
Svar
3
· Visningar
772
Senast: majabergman
·
T
Hoppning Jag smiter in från dressyr. Min D-ponny lyckas på nåttvis att bocka mitt i hindren. Det känns som ja har provat allt ja har vart jätte...
Svar
8
· Visningar
1 308
Senast: Tictacto
·
S
Hoppning Kan man bli upklassad ut LC ? I sånafall hur många poäng ? Jag kan nämligen inte hitta de i TR! :D
Svar
15
· Visningar
2 204
Senast: Izabel
·
Hoppning varför använder man egentligen en matingal som har "platta" ?? Kan det vara för att hästen inte ska kunna fastna med frambenen i...
Svar
10
· Visningar
5 195
Senast: Fhanny
·
Hoppning Eller kanske snarare bättre fram för skänkeln, hur gör man? Har en donna i stallet som trixar lite... Jag får henne inte riktigt...
2
Svar
23
· Visningar
2 418
Senast: Equilina
·
Hoppning Hallå alla hoppintresserade. :angel: Var har ni köpt era hinder? Såg att Granngården har i metall men de vita plast har jag inte...
2
Svar
21
· Visningar
2 460
Senast: Qwerty hopp
·
S
Hoppning En snabb fråga, jag ska iväg och tävla hoppning imorgon(regional), och nu när jag tittade på kavajen så är den VÄLDIGT smutsig:angel...
Svar
9
· Visningar
800
S
Hoppning En av mina ponnyn (6-åringen) har börjat slarvat väldigt mycket med att lyfta på benen när det gäller cavaletti och lägre hinder. När...
Svar
2
· Visningar
1 074
Senast: Dark_Iris
·
Hoppning är det nån mer än jag som förälskat sig i den här hjälmen?:love: först tyckte jag den var jätteful men nu älskar jag den. GPA...
2
Svar
35
· Visningar
2 749
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?