Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning I det stallet som jag hjälper till med är det en häst som är väldigt speciell att rida. Hon är väldigt pigg och vill hela tiden framåt...
Svar
3
· Visningar
817
Senast: Raider_
·
F
Hoppning ja är då inbiten dressyrare med en helt underbara ponny som kan allt till msv dressyr, msv a hoppning:) själv har ja alltid ridit...
Svar
12
· Visningar
1 561
Senast: fenny_92
·
Hoppning Är det nån här som har en hopphäst efter Indorado...håller ju på att leta häst och velar mellan tre hästar, varav den ena är efter...
Svar
5
· Visningar
1 125
Senast: Baddy96
·
E
Hoppning Har ni en sådan färkombination på häst så lägg gärna upp bilder på hur ni ser ut, eller länka?! Färg på utrustning etc! Har en fux nu...
Svar
3
· Visningar
972
Senast: sofiaspel
·
L
Hoppning Hallojsan! Nu är det så att jag har skaffat en häst som heter Gandy. Och jag ska hoppa börja med honom nu! 1: Så jag undrar hur långt...
Svar
6
· Visningar
1 037
Senast: LoVe_GaNdY
·
A
Hoppning När börjar ni löshoppa er unghästar ? Någon speciell ålder? Har ett 6 månader gammalt föl. När kan jag börja prova på löshoppning med...
Svar
7
· Visningar
4 977
Senast: elle12
·
E
Hoppning En av mina hästar blir ganska het innan hinder, men det brukar inte vara svårt att få tillbaka honom i början av framridningen mot...
Svar
6
· Visningar
968
Senast: älgen
·
Hoppning Eller helt enkelt stor i storleken. Alt engelsk lite bredare nosgrimma. Även tyglar skulle vara intressant. :angel: Nån som har en idé...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: FadeAway
·
Hoppning Hur är de skydden i storlek vad har ni för storlek till er häst och hur stor)liten) är er häst? Hur är skydden förhållande till...
2
Svar
22
· Visningar
2 556
Senast: Miss Sixty
·
R
Hoppning (Hoppas att tråden ligger rätt) Jag och min sköthäst måste få mer balans mot hindret vad ska vi göra? Innan vi hoppar så kommer vi...
Svar
5
· Visningar
905
Senast: ristroem
·
T
Hoppning Hur löshoppar ni era -05 or. Jag leker mest fram det hos mina, de får trava eller hoppa små språng över mycket låga eller liggande...
Svar
9
· Visningar
1 216
Senast: VelvetQ99
·
B
Hoppning ska börja hoppträna en häst (hbl/fbl) som hoppar trevligt men som inte är någon stjärna på avståndsbedömning. Han är 13 men har aldrig...
Svar
6
· Visningar
1 880
Senast: swe
·
S
Hoppning Jag vet inte vad jag ska göra. Min häst är jätte osäker vid hoppningen. Han stannar på ALLA nya hinder. Han går inte änns över bommar på...
Svar
6
· Visningar
4 411
Senast: lillaP
·
Hoppning Vad tycker ni om honom,hur är hans avkommor? Kan han ge lite ädlare avkommor? har ett sto som är ponnykraftigt.
Svar
18
· Visningar
1 760
Senast: blohme
·
Hoppning Jag har bara en liten fråga gällande hackenmore. Har nämligen börjat rida min femåring på hack i hoppningen och han fungerar super på...
Svar
15
· Visningar
1 435
Senast: vildros
·
Hoppning Hittade en jättefin CWD hoppgjord idag med en jättestor magplatta som var helt perfekt, men Jag skulle egentligen vilja ha CWD:s...
Svar
5
· Visningar
1 397
Senast: The_grinch
·
A
Hoppning Hej! Ska delta i första klubbtävlingen (hoppning) på väääldigt länge så här några frågor.. 1. Det är 106 starter och 9 klasser...
Svar
9
· Visningar
975
Hoppning Någon som är haj på avstånd i serier, stor häst? Har börjat hoppa en rätt grön häst och vi har jobbat mycket med travhoppning med...
Svar
8
· Visningar
3 409
Senast: Asa_S
·
L
Hoppning Hej! Jag ska åka ner med 2 av mina hästar till Helsingborg och träna en helg. Bor i Norrköping, så det är 40 mil resa...första...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: pollan
·
R
Hoppning Då var det dags att köpa ny sadel åt min d-ponny då han fått ont i ryggen av den andra. Ska köpa en prestige, vägrar golden star då den...
Svar
5
· Visningar
2 161
Senast: lalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka