Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Hoppning Har ni några tips på snygga (!) svarta martingal? Tittat på massor men inga passar min smak så, vad har ni för martingal .Märke...
Svar
4
· Visningar
875
Senast: ZanMiguel
·
B
Hoppning Hej Mitt varmblod som är mkt pigg är så himla stark, så en dag kom jag på att jag kunna ta två tyglar i bettet! Så jag rider henne...
2
Svar
20
· Visningar
2 018
Senast: brosen
·
  • Låst
Hoppning Ska snart (om två veckor) flytta ner till Växjö. Vad finns det för tränare där omkring? Jag vill helst träna regelbundet för någon. Så...
Svar
3
· Visningar
1 737
Senast: LenaH
·
S
Hoppning Vad tror ni sadelmästare här på buke om vilken sadel som kanske kan passa mig och min häst?:) Han har: *Någorlunda rak/överbygd och...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: SirWillgott
·
H
Hoppning Lägger upp lite hoppbilder på mig och komentera gärna om ni ser ngt är fel även braiga saker:D
Svar
3
· Visningar
1 204
Senast: Troya
·
D
Hoppning Som rubriken lyder, vad tror ni om denna hjälmen? http://grand-prix.se/product_info.php/products_id/365 Har funderat på att köpa en Jw...
Svar
13
· Visningar
1 196
Senast: fetanten
·
K
Hoppning hej jag ska vara med på km i hoppning och undrar hur högt LC är.Och har ni några bra och fina tips som man kanske kan använda till...
Svar
11
· Visningar
1 096
Senast: mariposa
·
J
Hoppning Morr, unghästen har vuxit ur sin sadel, så nu måste en ny införskaffas :crazy: Han har breddat sig ordentligt, så en vid bom är ett...
Svar
7
· Visningar
1 116
Senast: jordgubba
·
J
  • Låst
Hoppning Var på en hopptävling idag och blev så arg. Det var en ponnyhoppning och jag blev så förbannad på alla ponnyryttare som sitter och rider...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
9 152
Senast: LenaH
·
L
Hoppning Hej! Ska vara med på klubbhopp. med min 24:åriga foderponny och undrar:får man ha benlindor?
Svar
7
· Visningar
1 146
Senast: Clash
·
Hoppning Kära bukare, här kommer dagens i-landsproblem... :angel: Jag ska köpa en ny hjälm inom det närmsta, men det är ju såååå svårt att...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 696
Senast: BernT
·
S
Hoppning Jag vet inte vad jag ska göra. Min häst är jätte osäker vid hoppningen. Han stannar på ALLA nya hinder. Han går inte änns över bommar på...
Svar
2
· Visningar
1 863
Senast: mackan
·
Hoppning nån som vet var man kan köpa dom????dom i läder med fårskinn i???är bara sååååååååååå snygga
Svar
14
· Visningar
1 036
Senast: Baddy96
·
Hoppning Ni som har denna sadel har ni varit nöjda? Vart köpte ni den? vad kostade den? Lägg gärna in bild på eran sadel. :bump::bump::bump:
Svar
2
· Visningar
1 715
Senast: Cita
·
G
Hoppning Varför händer inte mer på hopphingst sidan? Vi tappade hingstar med hundratals ston och massor av meriter förra året, var finns...
12 13 14
Svar
275
· Visningar
27 572
Senast: starstruck
·
F
Hoppning Hej skall köpa en ny hoppsadel till en häst med hög manke, vad rekomenderar ni mig att prova?
2 3
Svar
46
· Visningar
6 791
Senast: Fjanton
·
Hoppning Spinner vidare lite på suss44:s tråd. Det är så att vi också är i hinderfixartagen och vill ha ett smalt plank. Hur smala är era hinder...
2
Svar
20
· Visningar
2 302
Senast: trazel
·
W
Hoppning vilken ras har enligt er bästa förutsättningen för att lyckas på riktigt hög nivå?? och varför?? på de riktigt stora tävlingarna stöter...
2
Svar
22
· Visningar
9 624
Senast: Blueberry
·
Hoppning jag har köpt mig en grundriden 7 åring och ska börja hoppa honom nu. vi har börjat med cavaletti och studds men han hoppar jätte språng...
Svar
14
· Visningar
1 691
Senast: L8P8
·
O
Hoppning Om ni fick välja exakt vilken stam ni skulle vilja ha på en hopphäst, vad skulle ni välja? Vore väldigt intressant:) Jag kan väl...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 334
Senast: Libertas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar