Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Hoppning Går rakt på sak. I hoppningen blir min D-ponny nästintill okontaktbar. Han blir het, otroligt stark och "springig". Får han igång...
2
Svar
30
· Visningar
2 688
Senast: kopparberg
·
L
  • Låst
Hoppning Jag har några funderingar ang framhoppning som jag tänkte att vi kunde prata lite om. Personligen tycker jag att det är väldigt störande...
Svar
2
· Visningar
1 316
Senast: LenaH
·
Hoppning Nu ska min lilla dressyrpålle få leka lite hopphäst ibland :rofl: Men, men jag ska iaf köpa en hoppsadel nu och vill gärna ha lite tips...
Svar
12
· Visningar
1 451
Senast: Horse_power
·
R
Hoppning jag har bestämt mej att börja hoppa med min häst!!! har ni några förslag på övningar som jag kan börja ?:love:
Svar
8
· Visningar
1 459
Senast: Mirakel83
·
M
Hoppning Hej! Jag undrar vad man inte får ha för bett på en lokal hästhopptävling (ja, för häst). Får man tex ha pelham, jaktkandar osv ? Tack
Svar
3
· Visningar
987
Senast: MissWonder
·
M
Hoppning Hej! Min häst kan komma i full galopp mot hindret å just innan hindret så bryter han av till trav.. Så om han ska hålla galoppen...
Svar
18
· Visningar
1 839
Senast: JuliaBB
·
B
  • Låst
Hoppning Jag var på clearround med min dotter i dag. Vi hade sett fram mot den och när vi kommer fram så är det en kobination med. Det är ok för...
2
Svar
31
· Visningar
3 453
Senast: LenaH
·
Hoppning Hej Ska betäcka mitt sto e. Positano H 997 u. New Foreststoet Dagolina RNF 169-s. Har tittat runt och fastnat för Cartier eller...
Svar
8
· Visningar
1 030
Senast: Ancor
·
W
Hoppning Alltså oftast e väl banorna inte maxade. hur brukar det se ut?
Svar
11
· Visningar
2 593
Senast: Clash
·
S
Hoppning jag är ca165cm lång, och har ganska långa ben, nu är det såhär att jag har köpt en ny sadel, brun (tobacco), innan har jag bara haft...
Svar
9
· Visningar
1 323
Senast: straaawberry
·
L
Hoppning Jag letar efter ett snyggt brunt träns i bra kvalité och en martingal! Har en Paris D sadel så vill att de ska passa till den. In...
Svar
6
· Visningar
2 660
Senast: Panikie
·
G
Hoppning Ni som läst min Dressyrtråd vet att denna skulle komma här också. :smirk: Så till den viktiga frågan, vart är hoppningen på väg? Och...
17 18 19
Svar
371
· Visningar
28 216
Senast: Yvvi
·
F
Svar
10
· Visningar
1 339
Senast: fnorr
·
Hoppning Är det nån som ska ha honom till sitt sto i år?
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 674
Senast: rubytoo
·
M
Hoppning Fick precis hem ett par bakstrykkappor från Globus i läder. Enligt annonsen skulle de ha två spännen, men verkligheten visade att det...
Svar
5
· Visningar
1 665
Senast: Muffe
·
C
Hoppning Hej vad ska man ha för avstånd när man löshoppar om man ska ha en kombination? För häst: För ponny: svara gärna :)
Svar
17
· Visningar
1 506
Senast: maria_b
·
C
Hoppning Jag är ganska dålig på att hoppa har jag kommit fram till. Men tycker att det är väldigt kul och har en fantasktisk ponny som vägrat 2...
Svar
5
· Visningar
978
Senast: brosen
·
P
Hoppning Jag har gått och funderat väldigt länge nu på om KM är gränsen till Lokal eller om KM är lokal. Jag har tävlat KM några gånger även DM...
Svar
12
· Visningar
1 521
Senast: Praqua
·
A
Hoppning Jag är en nybliven ponnymamma och jag är ganska grön vad gäller hopptävlingar förutom seriehoppning på vår egen klubb. Jag har tagit...
Svar
8
· Visningar
1 859
·
P
Hoppning Alltså jag vet att det låter dummt men min häst är 15år och maxad D-Ponny. Han har hoppat säkert 135 massa gånger men Vågar jag sätta...
Svar
5
· Visningar
1 044
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka