Sv: Jaguar Mail
Att smaken är som baken delad råder inga tvivel om och alla har vi olika smak och tycke vad gäller hingstar och hästar. Det är dock när man börjar sprida falska rykten om en hingsts förärvning, vare sig det gäller postitiva eller negativa egenskaper, som iallafall jag reagerar och blir förbannad.
Jag har inte fått med mig att Rovens positiva omnämnanden här har givit några reaktioner? För jag tycker de har varit
väldigt positiva överlag.
Vad grundas det på?
Mig veterligt har han bara sitt eget hoppindex?
För han har väl inte fått något avkommeindex än?
Och eget dressyrindex har han inte heller (åtminstone inte på kwpns sida).
För mig är han ett oskrivet kort, med veterinära avvikelser på sina simmare 2002, som ju finns att läsa på KWPNs sida.
Är de äldsta i holland 4 nu? Då kommer han väl få sina första "riktiga" index i år. Dvs på sina avkommor?
För de 144 i hoppning som han har, är väl att jämföra med vårt blup på egna prestationer?
Innan jag ser några avkommeindex, så står jag helt oförstående till att han är dressyrförärvare.
Jag har ingen som helst uppfattning om Roven, har inte sett honom live än, och bara sett avkommor på kort och video.
Jag gillar ju xx, men undrar varför man hört så lite om honom?
Så jag ser fram emot indexen, och vill under tiden veta vad som är så bra med honom! Som det finns grunder till...
mvh