Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han hade ju ett helt otroligt år 2024, verkligen kul att se!Tycker det var kul att se hästen Rokfeller i bra skick, menar ändå 19,5 år- 20 i sommar- på den nivån, inte så ofta det händer.
Fina rundor av våra svenskar om än synd att det inte blev någon felfri ritt![]()
https://www.hippson.se/nyheter/svt-kan-forlora-rattigheterna-till-varldscupen-i-hoppning
Hmm, ridsporten (tävling) verkar vilja ta död på sig själv i Sverige.
Ja mycket trist på i annars två snygga rundor! Nu när de inte är i leken längre hoppas jag istället på Steve GuerdatÄsch vad tråkigt! Det vill sig liksom inte riktigt för Sverige den här säsongen...
Nu hejar jag istället på Zascha Lill, danskan alldeles som red i början och vars häst aldrig hade gått på den här nivån förut. Så fint de gjorde det! Hans-Dieter Dreher ger också ett trevligt och harmoniskt uttryck tycker jagDetsamma kan dessvärre inte sägas om Fuchs, Anquetin, Whitaker mfl...
![]()
Ibland önskar jag att det infördes stilpoäng som en del av totalresultatet eller en egen kategori... Ser Anquetins runda nu, och sitter som på helspänn. Flaxigt, dragigt och fötterna framme på bogen. Usch.Äsch vad tråkigt! Det vill sig liksom inte riktigt för Sverige den här säsongen...
Nu hejar jag istället på Zascha Lill, danskan alldeles som red i början och vars häst aldrig hade gått på den här nivån förut. Så fint de gjorde det! Hans-Dieter Dreher ger också ett trevligt och harmoniskt uttryck tycker jagDetsamma kan dessvärre inte sägas om Fuchs, Anquetin, Whitaker mfl...
![]()
Usch vilket bett hon hade, polskan på slutet. Jag vet inte hur det är med er, men själv blir jag lite illa till mods när det skramlar om hela huvudet på hästen när de galopperar... Såg inte så snällt ut, särskilt inte med tanke på hur ritten som helhet var![]()
Ja det var verkligen inte roligt att se. Dubbla nosgrimmor också?! Helt sjukt ju, att 1) någon ens kommer på tanken och 2) att det är tillåtet!Visa bifogad fil 161027
Det var ju inte lite skrot hon lyckats betsla med... Så mycket i fram, men ändå så mycket hackande med sporrarna..
Förstår inte ens hur det är tillåtet. Onödigt mycket grejer. Om man tycker att allt det där är nödvändigt kanske man ska åka hem och träna lite mer med den hästen. Eller så kanske den inte ska vara tävlingshäst.Ja det var verkligen inte roligt att se. Dubbla nosgrimmor också?! Helt sjukt ju, att 1) någon ens kommer på tanken och 2) att det är tillåtet!
(jag är hopplöst dålig på bett & utrustning, så rätta mig om det i själva verket är något annat jag ser)
Ja det var verkligen inte roligt att se. Dubbla nosgrimmor också?! Helt sjukt ju, att 1) någon ens kommer på tanken och 2) att det är tillåtet!
(jag är hopplöst dålig på bett & utrustning, så rätta mig om det i själva verket är något annat jag ser)