Världscupen 2024/2025

Förstår inte ens hur det är tillåtet. Onödigt mycket grejer. Om man tycker att allt det där är nödvändigt kanske man ska åka hem och träna lite mer med den hästen. Eller så kanske den inte ska vara tävlingshäst.

Ser ut som att en av ”nosgrimmorna” är en del av ett hackamore som hon satt överst :)
Jamen verkligen! Och det var ju inte så att hon bjöd på en jättefin uppvisning i övrigt heller... (vilket i mina ögon hade hjälpt åtminstone lite grann, nu blev det mest bara som ett bevis på att hon betslat upp för att kompensera för sin bristfälliga ridning och harmoni med hästen)

Visa bifogad fil 161040
Tror det är ett gagbett med bettskivor, remontgrimma och ett hackamore?
Usch, det ser verkligen illa ut :(

Liknande trådar

Dressyr Jag kan inte hitta någon ”planer och mål för 2024”-tråd, annars hade det varit roligare att fortsätta i den men om någon annan hittar...
2
Svar
28
· Visningar
1 573
Senast: Hedwig
·
Dressyr Årets sista dag är här, utvärdering av 2024 pågår https://www.bukefalos.se/threads/hur-gick-det-med-era-planer-och-mal-for-2024.1532458/...
2
Svar
28
· Visningar
1 465
Senast: Hedwig
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tävlingskalendern för 2025 är nu klar. Under 2025 har vi planerat för 97 tävlingsdagar vilket är två fler än 2024. Därutöver tillkommer...
Svar
0
· Visningar
54
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Hejsan! Jag fick betydligt mer tillbaka på skatten 2024 än vad jag brukar få. Nu undrar jag om det kommer se likadant ut 2025? (Om man...
Svar
15
· Visningar
978
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka