Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är ju ett litet företag men det är så att oavsett om man ringer eller mailar till olika adresser blir man skjutsad till samma person för svar. Även ett år senare.Det är inte ovanligt att man svarar på mail som någon annan skickat med ett påhittat namn (eller kollegans namn) så det är samma namn genom hela konversationen. Då tror mottagaren att det är samma person som svarat, men egenligen är det kanske fyra olika.
Ja på små företag kan jag mycket väl tänka mig att det funkar så. Jag pratar stora företag med stor kundtjänst där allt samlas i en gemensam inkorg.Är ju ett litet företag men det är så att oavsett om man ringer eller mailar till olika adresser blir man skjutsad till samma person för svar. Även ett år senare.
Vi har gemensam inkorg:ar men är få nog att kunna välja våra egna kunder ur den alla (hum det är dock b2b.)Ja på små företag kan jag mycket väl tänka mig att det funkar så. Jag pratar stora företag med stor kundtjänst där allt samlas i en gemensam inkorg.
Ja, då funkar det ju. Vi var uppemot 25 på varje skift så det var bara att ta det som var överst i högen.Vi har gemensam inkorg:ar men är få nog att kunna välja våra egna kunder ur den alla (hum det är dock b2b.)
Ja så kör vi.Jag har även suttit i kundtjänst där jag var hela kundtjänsten. Och säljare. Det var lite intensivt.