S
Sofia72
Sv: Jaguar Mail
Tack Statistiken vet jag inget om, men som jag sa hoppa kan avkommorna!
Flipper D'Elle är en hingst som börjar bli populär utomlands, avkommorna är lika mycket "gummi" som han själv är. JM är "gudalik" i typen jämfört med honom, allt är relativt
Mvh / Fia
Rovens avkommor borde förhoppningsvis fastna på näthinnan då han själv är en begåvad och välstammad hingst.
Du tycker JM lämnar lite tråkiga avkommor det är det fritt upp till var och en att tycka men barbarella har tillskrivit honom egenskaper vad gäller hans förärvning och dessutom hänvisat till statistiska bevis i frågan och inte kunnat producerat ett endaste litet sådant annat än en "hang up" på Play Again Dorchival från JM:s första årgång.
"Beviset" vad gäller gracilt underrede, korta framben och lång bål baseras på en häst som fick ett lägre typbetyg än hoppbetyg då han visades i höstas nämligen Play Again Dorchival som dessutom JM:s första godkända son.
Tack Statistiken vet jag inget om, men som jag sa hoppa kan avkommorna!
Flipper D'Elle är en hingst som börjar bli populär utomlands, avkommorna är lika mycket "gummi" som han själv är. JM är "gudalik" i typen jämfört med honom, allt är relativt
Mvh / Fia