Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
  • Låst
Hoppning hej jag undrar vad LC bed A:0/A:0 två faser är för höjd?
Svar
2
· Visningar
927
Senast: MovieStar
·
H
Hoppning Jag har haft min 16åriga arabpojk i ca 9 månader nu. När han kom hade han inte varit "uteriden" på ett tag så han var såklaert helt...
Svar
3
· Visningar
897
Senast: Chronicle
·
A
Hoppning Ännu en kavajtråd ifrån mig:p SRY! Men var kan jag hitta en mörkblå(marin) kavaj med klarblå krage? Ni på buke, som vet :D
2
Svar
27
· Visningar
2 121
Senast: Kolsyrad
·
Hoppning hejsan! Vad är det för avstånd som gäller mellan bom och hinder när man ska ha en bom innan hindret? både i trav och galopp... :)
Svar
5
· Visningar
1 337
Senast: Cissi_K
·
Hoppning Nu behöver jag hjälp från erfarna anmälningsblankettifyllare innan jag blir helt galen!:D Jag brukar hjälpa till med att anmäla min...
Svar
5
· Visningar
1 137
E
Hoppning Jag ska snart börja tävla lite smått med min foder häst men har inte hoppat bana nån som har något tips?:confused: Tack på för...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: GotAsecret
·
Hoppning Jag har en välhoppande häst, han hoppar med hela ryggen & har fin teknik. Problemet är att jag är van vid hästar med lite flackare...
Svar
10
· Visningar
4 627
Senast: Hotandspicy06
·
P
Hoppning Ja va o. hoppträna ida, en av de första gångerna ja hoppa "på rikit" xD Alltså ja ha hoppa några gåner förut, men int träna o. om en...
Svar
7
· Visningar
1 099
Senast: super_fantan
·
M
Hoppning Hur är det nu igen (inte tävlat på länge o inte tillgång till TR för tillfället). Sto 7 år till våren, ej tävlad tidigare och har...
Svar
3
· Visningar
1 040
Senast: trazel
·
M
Hoppning Jag har en wintec isabell werth cair, som ligger kanon på min häst. Den är även kanon att rida i. Men till hoppning vad använder ni för...
Svar
11
· Visningar
1 989
Senast: Caroline87_eskilstuna
·
M
Hoppning Är det någon som har sin häst enbart vetrinärvårdsförsäkrad, dvs inget livbelopp också? Har det fungerat som det ska vid skadefall osv...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: never_again
·
A
Hoppning Hur fungerar det. Kan man ha linement och sen BoT paddar på eller bör man undvika det?
2
Svar
20
· Visningar
1 637
Senast: Filippa99
·
S
Hoppning Hej! Har en 3,5 årig unghäst som jag börjat hoppa så smått. Hon tittar inte på något, "hoppar" allt som kommer i hennes väg så det är...
Svar
7
· Visningar
996
Senast: FT_ryttare
·
F
Hoppning har nu äntligen hittat två hoppsadlar med rätt bomvidd, men vilken ska jag välja. Det skiljer rätt mycket i pris på dom. men vilken...
Svar
7
· Visningar
1 450
Senast: Sara87
·
Hoppning Jag vill ha tips på hoppsadlar där man hamnar på rätt ställe i sadeln när man står i hoppsits. I min nuvarande sadel hamnar mina...
Svar
12
· Visningar
1 843
Senast: Liselott76
·
T
Hoppning Jag undrar hur långt avstånd som är lagom mellan trav/galopp bommar för en häst på 149 cm? Vill göra allt rätt från början och känner...
Svar
9
· Visningar
3 997
Senast: maria_b
·
N
Hoppning Om det står i proppen: LD två faser A/A, betyder det att det är en LD med omhoppning? Tacksam för svar:)
Svar
2
· Visningar
744
Senast: ZOFUS
·
M
Hoppning Hej. Det är så att jag har en 3,5 åring. Som jag tänkte jag skulle börja hoppa in nu. vad hoppar ni in på? Är ni i paddock/ridhus...
Svar
5
· Visningar
1 039
Senast: Mliisan
·
Hoppning har precis fått hem min nya hopphäst, ett 9-årigt KWPN sto e. Kigali-joost. Hon har placeringar i 1.35 i holland. Men jag kan inte hitta...
Svar
15
· Visningar
1 475
Senast: M_Q
·
M
Hoppning hej jag har en ponny som är pigg att hoppa men är snäll...hon vägrade jätte mycket förut men nu är hon snäll men en gång när hon vägrade...
Svar
7
· Visningar
1 062
Senast: JuliaBB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka