Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning Tjabbamors! Jag undrar om det finns någon här somhar bilder och ungefärliga mått på en mur?:) Jag skulle jätte gärna vilja ha en!:bump...
Svar
1
· Visningar
873
Senast: suss44
·
C
Hoppning Hejsan! Jag undrar om det är någon som brukar ha skydd på sin häst när man löshoppar? Eller som tycker att man ska ha det?
Svar
17
· Visningar
1 501
Senast: whitetrash
·
Hoppning Har sett flera(främst högre klasser) som har en Gpa speed air(tror det är en sådann iallafall) och så har dom som en "svensk flagga"...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: _Peplis_
·
F
Hoppning Tänkte köpa mig en ny hjälm och är helt förtjust i denna: Men jag har också ett par tretorn ridstävlar och är rädd för att jag ska se...
Svar
9
· Visningar
1 397
Senast: _Peplis_
·
Hoppning Vad för sto tycker ni passar till hingsten Baloubet du rouet? Har någon här erfarenhet av hans avkommer och hur de är?
2 3
Svar
48
· Visningar
7 111
Senast: EnPerson
·
E
Hoppning Hej jag har ett sto,17 år gammal som heter Sobrina. Hon är e:Little Q och U:sorba ue:Kaliber. Är det nån som känner till nåt om hennes...
Svar
10
· Visningar
1 386
Senast: Görel
·
H
Hoppning Hejhej! jag älskar att rida, men på vissa hästar blir allt bara fel! På hästen som en av mina kompisar red fick hon den jättefint...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: Korpen_
·
S
Hoppning Hej alla hopp-experter! Jag har nyss börjat hoppa och har några funderingar.. jag rider på ridskola och har hoppat in i en grupp som...
Svar
5
· Visningar
3 696
Senast: Estivuz
·
S
Hoppning Hej, måste bara fråga här om det är någon som vet om man får tävla hoppning på regional/nationell nivå med sidepull??? extremt...
Svar
11
· Visningar
1 420
Senast: Lady_S
·
Hoppning har ni hört nåt så dumt....??jag går på ett idrottsgymnasium och har såklart inriktning ridning. I 1:an så hade inte skolan några egna...
2
Svar
24
· Visningar
2 634
Senast: emelie_r
·
Hoppning vart lite snopen i helgen när jag pratade med en hoppryttare (han tävlar rätt högt 150 ,tävlar även utomlands.) Vi satt och pratade om...
2
Svar
24
· Visningar
2 503
Senast: emelie_r
·
S
Hoppning jaa, Jag kanhelt enkel säga såhär. Min ponny kan få crazy damp eller vad man nu ska kalla de... Men jag tar de från början... Typ...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: soft_sensation
·
K
Hoppning Hej! Hoppas på lite tipps till mig och min häst. bestämd dam vill att allt ska gå i 190km/h.. Har haft henne några år, sen hon var...
Svar
13
· Visningar
2 254
Senast: Aeternum
·
C
Hoppning Hej! Jag rider min häst med sidepull och ibl med repgrimma, Jag vill tävla i hoppning på lokalnivå, och jag undrar om man får göra det...
Svar
11
· Visningar
2 634
Senast: CarenSidney
·
B
Hoppning Hejsan Hur många ggr/vekcan hopptränar ni? Tacksam för svar =) //Idaa
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 200
Senast: brosen
·
N
Hoppning Hej! Jag har en ponny på 5 år. Vi har under året tävlat hoppning i Avd. B med flera felfria resultat t o m LB nu undrar jag om jag...
Svar
3
· Visningar
818
Senast: Jardina
·
H
Hoppning Är det någon som har tryckimpregnerade hinderbommar? De i vanligt trä blir ju dåliga inom ett par år om man har dem ute (och självklart...
Svar
2
· Visningar
1 109
Senast: Helan
·
Hoppning Är det någon som har någon aning om när förbunden är färdiga med TT 2008?
Svar
11
· Visningar
1 006
Senast: älgen
·
Hoppning Hur är reglerna för att en 5 åring ska få gå högre än 110 cm? Visst får man kvala en 6 åring till avd A? Hur högt får en 5 resp 6...
Svar
5
· Visningar
1 921
Hoppning ... som är nolla i grunden men rider på fel hinder i omhoppningen? För visst blir man utesluten om man rider på fel hinder?
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Cyllene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix