Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Hoppning Enkel fråga; är en sådan på något vis "skarpare" än en achen? :bow:
Svar
6
· Visningar
1 228
Senast: Sofie_B
·
8
Hoppning Hur kan vissa ÖD hitta på egna regler ang. klädsel på lokal och regional hopptävling? I vårt grann distrikt verkar dom gått ihop och...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 697
Hoppning Letar efter ett billigt men prisvärt träns,martingal och magplattegjord.Hittade dessa två märken.Är det någon som har erfarenhet av...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: viola66
·
P
Hoppning Nån Som Kan Ge Tips På Bra HoppÖvningar ? / Pillan
Svar
3
· Visningar
851
Senast: annah0j
·
E
Hoppning Första gången jag skriver på hoppforumet ;) Jag undrar om någon har några bra övningar till en häst (och ryttare) som inte hoppat mer än...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: Blackee
·
B
Hoppning Har en fråga till er bukefalister. När tycker ni att en ryttare och ponny är redo för Msv A om ekipaget(varken inviduellt eller...
Svar
6
· Visningar
1 335
Senast: Blackee
·
J
Hoppning Hittar inga pay n´jump eller dyl i närheten så kan man börja med att hoppa Lätt D med en 7-åring som aldrig tävlat? Absolut inte för...
2
Svar
21
· Visningar
1 933
C
Hoppning Jag har precis satt igång med engelsk ridning igen efter några år som westernryttare, detta pga hästbyte :) Nu undrar jag eftersom...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: CRJ73
·
S
Hoppning & vilka är inte det? Nu pratar vi lokal nivå. Inga större tävlingar dvs. Skulle t.ex en "steeds highlander" från h**ks vara godkänd...
Svar
3
· Visningar
1 165
Senast: Sorbe
·
A
Hoppning Ja.. Rubriken säger väl allt?? :D Jag ska tävla på söndag. Jag förbereder mig genom att tänka på hur jag ska rida, försöker hitta...
2
Svar
23
· Visningar
3 279
Senast: boccia
·
I
Hoppning HJÄLP Jag har ridigt i flera år nu. Har haft sköthäst,medryttarhäst, samt två foderhästar. Nu innan jag har en ny häst, som blir...
Svar
5
· Visningar
1 092
Senast: Raider_
·
Hoppning Hur många får man ha på lokal hopptävling innan man blir utesluten?
Svar
7
· Visningar
1 007
F
Hoppning hej, här är en tråd där man visar bilder på sin/sina hästar å så får andra säga vad tkr om deras hull och muskler, vad som ser bra ut...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
9 248
Senast: piupau^^
·
A
Hoppning Jag bara älskar bling bling på hjälmarna :bump: är det någon som har lite bilder på några? eller vilka som gör det på hjälmarna? Såg...
2
Svar
28
· Visningar
4 026
Senast: Mazarinen
·
M
Hoppning Alltså har nu sett flera stycken ryttare och häst som har bomlös sadel när dom hoppar:confused:alltså det kan ju iten vara bra på något...
Svar
9
· Visningar
1 460
Senast: hopp_o_galopp
·
Hoppning Är det någon som har utrustning till er häst i dessa färger.Skulle gärna se bilder på dessa färger.Svårt med alla dessa bruna olika...
Svar
5
· Visningar
1 176
Hoppning Ja nu är det så att min dressyrtjej ska få blir lite hoppålle lite då och då. En kompis till mig ska få tävla några tävlingar/år med...
2
Svar
39
· Visningar
2 241
E
Hoppning Jag antar att rubriken säjer det mesta... Vilka bett är tillåtna på unghäst till tävling? Just nu rider jag min unghäst på ett...
Svar
2
· Visningar
5 755
Senast: Equidae
·
Hoppning ok, nu vill jag höra åsikter och synpunkter om tränset "the difference" som är framtaget i samarbete med peder fredricsson och...
2
Svar
32
· Visningar
3 003
Senast: hoppstrumpan
·
Hoppning Hur mycket kostar dessa och vart finns dom att köpa?
Svar
12
· Visningar
2 082
Senast: Panamera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix