Swarovski bling bling kristaller

Sv: Swarovski bling bling kristaller

dom verkar ha tagit bort den.. kanske blev för mkt klagomål :p

jag bling blingade min mobil .. alldeles själv..
det blev faktiskt riktigt fint , iallafall 1:a veckan då dom va riktigt riktigt fina.. men det mattas ju av efter ett tag .. har en bild på hur det ser ut nu, kanske 3 4 månader senare:idea:;)

http://www.pixbox.se/pic_show_id14729313.html

( man ser inte så bra, ursäkta)

Jag funderar starkt på att köpa äkta swarovski kristaller och sätta mej någon dag och blinga min speed air. den har fått några små repor ifram på den silvriga delen då jag råkade tappa den när jag åkte moppe (hjälpte inte att den låg i en skyddspåse) visst dom syns ju inte direkt men jag vet om att dom finns där, vilket är extremt irriterande + att det är himmlans snyggt. tänkte sätta mej ner någon dag och göra ett petnoga jobb så tror jag att jag kan få det snyggt på egen hand.

jag kollade på sånna swarovski stenar på panduro men dom va skitsmå. skulle ju behöva hur många som helst om man skulle fixa hjälmen :crazy:
finns det nånstans man kan hitta lite större?

Köpte mobilglitterstenar och blingade lite själv. Trodde blinget skulle trilla av direkt, men det har suttit som berget i flera månader nu :D
Kostade typ 25 kr att göra :angel: :

jag hade tänkt prova att beställa härifrån. dom har i olika storlekar. men jag sitter oxå och funderar vilken storlek som skulle vara lagom. jag funderar på att antingen ta 7mm eller 10mm.

http://www.swetrading.com/

Dm har även material att sätta fast kristallerna med osv. nu kommer bara det här krånliga jobbet att bestämma sej för vilken sorts kristaller man ska använda. Tips Please :angel:

Såg nu förresten att dom har en massa återförsäljare i bl.a stockholm, så jag ska ta och leta upp någon av dom nån dag och köpa lite

Senast ändrad:

Fasen den där sidan skulle du inte ha visat :mad:

;)

Haha visst är den farlig :angel:

vad tror ni allihopa. gå in på flatbacks no hotfix nummer 2028. vad tror ni, skulle dom funka? det är ju skitsvårt. dom snyggaste kristallerna är ju dom som är under Round stones, men dom går ju inte att klistra fast. vad brukar man blinga hjälmar med för modell på kristallerna. Någon som har närbild :angel:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
3 146
Senast: Badger
·
Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
477
Senast: Cattis_E
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
403
Senast: Lavinia
·
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: Haruka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg