Min dressyrdonna ska bli hoppis

Sv: Min dressyrdonna ska bli hoppis

sadeln är svart och funderar på om skydden också ska vara svarta eller om de ska vara bruna som ryttarens kavaj, det lutar åt att schabraket blir ett Mias i färgen kitt/vanilj eller sand med mörkbrun/chokladbrunt kantband....

men grått känns fel på en brun häst...har visserligen ett helt matchningspaket i grått i dressyren, ridbyxor-handskar-tröja-lindor-schabrak men vill ha ngt annat i hoppningen

Vinrött? Fast njaej förresten, det skär sig kanske med den bruna kavajen... =/

Brunt med paspoal i någon fin färg...
beige/creme funkar ju alltid. Vill man sticka ut lite så kan man ju tex ha rosa el ljusblå paspoal.

det beror på om du ska ha skinn skydd eller plast
för om du ska ha skinn ska du matcha till sadeln:idea:
tycker jag..

jag tror det också faktist;)
Har nu bestämt att det blir brun/chokladbrunt schabrak med rosa kantband och eventuellt vit passpoal

ja nu behövs bara lite tips på vilka märken som säljer schabrak som du kan bestämma själv vilken färg det ska vara på passpoal,schabrak och kantband...några tips?

Hm man kan ju bestämma det mesta själv på ponnyprakt men annars så borde mias egna hemsida eventuelt kunna få välja färgerna själv. klommer inte riktigt ihåg hur det var med mias så där är jag inte säker.

haha men om det är din häst på avataren så har du ju en skimmerl o d passar i precis allt;)

Jadå det e min flicka.. men syns inte på avataren att hon har lite inslag här och var av skumma färger, men hon blir ljusare och ljusare:) Rött är vår nya garderob

Equilines schabrak brukar man kunna special beställa i affärer som säljer equiline. Så att man får precis de färger man vill ha.

ja jag har gjort det i en affär förrut och fick ett superfint schabrak, men är lat och tyckte att det vore super om man kunde göra detta via nätet:angel:, finns det någon internetbutik som säljer equilines eller eskadrons schabrak?

Liknande trådar

X
Utrustning Hej! På lördag är det dags för GBG horse show och då ska jag få en ny kavaj av min mormor och morfar. Jag skulle vilja ha en marinblå...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Xela
·
W
Utrustning Har vi äntligen plockat i ordning på skåpet i stallet :banana: Fick faktiskt plats med sakerna även om man fick stapla lite och så...
2
Svar
23
· Visningar
2 362
Senast: wingil
·
Utrustning Jag är på jakt efter ett täcke att använda som tävlingstäcke. Jag gillar Equiline´s marina med kantfläta som finns i lite olika...
Svar
14
· Visningar
1 419
Senast: nanni
·
Utrustning Räknar med att försöka att komma ut på lokaltävling med min lill skrutt :) antingen nu i höst eller till våren, lite beroende på hur...
Svar
7
· Visningar
3 225

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg
  • DIY hästvård

Omröstningar