Hull /muskler

Sv: Hull /muskler

Kan itne se bilderna så.. det blir ju lite svårt att komentera:crazy:

Här är en till bild.. denna är tagen för ca 1,5 månader sedan och hon hade gått på sommarbete 5 veckor innan den är tagen.. hon aä lite mer musklad nu.

bebisgerallt.jpg

DSCN3944.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Okeej, men som sagt så tkr jag det e svårt att se på kort men det var det jag tycktes kunna se men alla tkr ju olicka.:) Fin var hon iaf. Tack för att du tyckte min pålle ser fin ut!:):bow:

*Kl*

Vad tycker ni om denna hästs hull och muskler?

S5030063.jpg

S5030070.jpg

S5030066.jpg

S5030072.jpg

P1010054.jpg

Inga toppen exteriörbilder men... :smirk::) De var de enda jag hade!

Din pålle behöver mer överlinje. Lite stor mage för min smak, och lite liten rumpa, Men kämpa på och lycka till! :)

Lite svårt att se på bilderna, men tycker den har fin hals, mer rygg och rump muskler önskar jag. :)
Lycka till!

Här kommer min lilla bebis :)

Hanb är bara 3 år, men kommentera på :) någon som har något bra muskeluppbyggnads tips för en 3 åring?

IMG_0049-1.jpg

IMG_0007-1.jpg

IMG_0006.jpg

ja det är ju sant.. alla tycker olika.. har du ingen mer aktuell bild nu på din häst.. undrar om det kanske kan synas en lite skilnad eller nått..

Tycker inte att det fanns mycket muskler på din pålle.
Men kommer säkert bli fin när han får dom han behöver. :)
Tips är ju att longera han lång och låg, klättra för hand i backar i skritt.
Mkt grovfoder. :)
Löshoppa är ju med muskel uppbyggande, hoppa lågt så länge han inte orkar så mkt.
Lite tips iaf. :)
Lycka till med honom!

Här har ni min ena polle! :D

7461022.jpg

så här såg hon ut när vi fick henne :p
14577153.jpg

Skillnad? :D
Vad behöver vi träna upp? ;)

// Maria

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 018
Senast: fio
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
717
Senast: tara
·
Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
690
Dressyr HELT teoretiskt resonemang med några konstiga funderingar 😀 Och kasta in era tankar med, hur ni tror det ser ut, upplevs och är. Man...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
13 260
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?