Hull /muskler

Sv: Hull /muskler

galleri.asp
Min hopphäst på 6 år endast ägt honom i 3 veckor, och jag vet han är inte vacker i kroppen. men de ska bli ändring på:bump:

Gillar den modellen , han blir nog väldigt snygg när han får mer muskler speciellt överlinje.:)

jaha här är en bild..
DSC00235.jpg

Vill tillägga att bilden inte riktigt gör henne rättvisa hon är faktiskt lite mer musklad än vad hon ser ut på bilden.. så komentera på..

Nån mer som vill kommentera min pålle?

Ps: på bilderna har han vilat i 6 veckor så att man vet, men kommentera gärna allt ni ser.:)

har du nån bild där hon står rakare så att man ser bättre? Men jag tkr hon ser ut att vara fin i både hullet och muskulärt, skulle det vara någonstans hon skulle ha mer muskler e det nog halsen men som sagt så ser jag inte så bra på bilden eftersom den i en konstig vinkel.:)

Som sagt ser din häst lite muskelfattig ut över ryggen och nacken, men eftersom det berodde på skada är det väl inte så mkt att haka upp sig på. Fint bakparti tycker jag. :)

Här kommer min, kommentera på!

9098698.jpg

Lite halvt sommarmage :D
13212879.jpg

Här är min pålle, Hannoveranare född-00, e. Fabriano. :D
Köpte honom i maj och då var han i princip inriden och så hade de satt igång honom 1-2månader innan jag köpte honom, så han kunde gå i form i alla gångarter, men orkad inte såp mkt och var omusklad o dålig kondis.

Kortet är taget i Slutet av April, han höll på att somna för dt var så varmt och vår fina matchning behöver vi inte prata om:o allt låg i tvätten den dagen:angel:
13768165.jpg

Själv tkr jag att han behöver muskla överlinjen! och även halsen o baken lite till;) Vad tkr ni? :D

kl.

Mazarin (är fortfarande under uppbyggnad, för att få tillbaka alla muskler)
13321463.jpg

13561128.jpg

här har vi lite sommarmage
12528752.jpg

12552694.jpg

Lägger in den här bara för att ni ska kunna jämföra. den första bilden är inge rolig alltså, men det är precis efter skadan. och man kan glädja sej åt den stora skillnaden
Före (efter skadan)
12528748.jpg

12526772.jpg

Efter (för några veckor sedan)

Thedot: jag tycker att din häst ser riktigt fin ut. har en fin överlinje och ser väldigt trevlig ut i kroppen =)

Senast ändrad:

Gillar din hästs modell. :)
Fin överlinje, lite svårt att se rumpmusklerna ordentligt. Men överlag så ser din pålle rund och fin ut. :)

*kl*

Min häst
Amity, belgiskt varmblod född 2000.
inte så bra bilder kanske, har precis fått ny kamera så håller på o lära mig den :p
Ser ut som jag hållt kameran helt snett. Men kommentera det ni ser. Jag har inte haft henne så länge så vet inte riktigt hur hon har sett ut i kroppen tidigare oså.

13813935.jpg

13813936.jpg

Här är en bild från idag. som verkligen visar hur hon ser ut. tycker att hon börjar se riktigt fin ut nu =) den andra bilden när hon är i hagen 16 dagar gammal, och jag tycker att det har hänt lite saker bara på den här korta tiden.

13816560.jpg

synd att hon kollar åt fel håll bara

Och sen har vi Nypon

13817148.jpg

13816998.jpg

12540606.jpg

(där ser ni även mazarins kropp, hur den såg i i Juni)

Olympus: jag tycker att hon ser trevlig ut. ser ut att vara fint musklad över manken, ryggen och rumpan av det man kan se =)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 018
Senast: fio
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
717
Senast: tara
·
Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
690
Dressyr HELT teoretiskt resonemang med några konstiga funderingar 😀 Och kasta in era tankar med, hur ni tror det ser ut, upplevs och är. Man...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
13 260
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist