Hull /muskler

Sv: Hull /muskler

Min herre: (ha överseende med sommarmagen:p )
SG1L1391.jpg

SG1L1458.jpg

SG1L1423.jpg

måste säga otroligt vacker häst, ser otroligt välmående ut:love:
Jätte gullig sommarmage, om bilderna är tagnma efter betet kanske det inte är så konstigt men jag skulle önska mer lårmuskler, likom åp baksidan om du fattar :) Måste säga otroligt vakcer och välmående häst , det gläder mig ! :d

Helt ok hull och muskler, första var lite uppdragen i buken tycker jag, men såg normal ut med tanke på rasen. Skulle dock inte skada med lite mer muskler i överlinjen, men så är det ju för de flesta. Kan inte bli för mkt:D

måste säga otroligt vacker häst, ser otroligt välmående ut:love:
Jätte gullig sommarmage, om bilderna är tagnma efter betet kanske det inte är så konstigt men jag skulle önska mer lårmuskler, likom åp baksidan om du fattar :) Måste säga otroligt vakcer och välmående häst , det gläder mig ! :d
Tack, vad glad jag blir :)
Försöker innerligt jobba upp lårmusklerna (läs tidigare inlägg)
Hoppas på förbättring :D

Ser väldigt välmående o trevlig ut din häst, kanske skulle behöva lite mer muskler på just ryggen (men är ju bilden med kanske) Skit fin häst verkligen:love:

Tack, nu vart jag glad :D
ja ryggen behöver bättras på men efter 2½ månads vila så är det inte så konstigt att hon tappat det lilla hon hade.
Vi klättrar lite i backar nu och går sakta frammåt, vill få bort magen också, suck.

Tack, nu vart jag glad :D
ja ryggen behöver bättras på men efter 2½ månads vila så är det inte så konstigt att hon tappat det lilla hon hade.
Vi klättrar lite i backar nu och går sakta frammåt, vill få bort magen också, suck.
Nä, jag vet hur det är när de varit skadade o så ju. bara att jobba på :)
Magen kommer att försvinna, bara sommaren är över ;)

din svarta var otroligt fin , mkt fint hull och lagom musklad.
Din bruna hade lite mkt mage i min smak, tycker att din svarta hade jätte fint och lagom hull på 2:a bilden . Otroligt vacker :p
Den bruna kanske skulle ha lite mer bakmuskler,lårmuskler och ryggmuskler. Men i helhet tyckte jga dina pållar var jätte jätte fina :) :D:love:

Tackar. :bow::banana:
Den bruna är under uppbyggnad forfarande, men vi jobbar på så gott vi kan med musklerna. :)
Den svarta ska igång nu så sommarmagen kommer ner, och runda till sig ytterligare. :)
Men tack och bock, vi gör så gott vi kan. ;)

din svarta var otroligt fin , mkt fint hull och lagom musklad.
Din bruna hade lite mkt mage i min smak, tycker att din svarta hade jätte fint och lagom hull på 2:a bilden . Otroligt vacker :p
Den bruna kanske skulle ha lite mer bakmuskler,lårmuskler och ryggmuskler. Men i helhet tyckte jga dina pållar var jätte jätte fina :) :D:love:

Kan tillägga att den svarta har satt sina muskler själv ute i hagen, har inte tränat upp dom på nåt spec sätt. :)

Kan tillägga att den svarta har satt sina muskler själv ute i hagen, har inte tränat upp dom på nåt spec sätt. :)

Hehe, det var då inte dåligt! :) Jag får väl börja jaga våra med lång pisken så att dom börjar röra på fläsket lite så dom blir lika tjusiga som dina ;)

Tackar. :bow::banana:
Den bruna är under uppbyggnad forfarande, men vi jobbar på så gott vi kan med musklerna. :)
Den svarta ska igång nu så sommarmagen kommer ner, och runda till sig ytterligare. :)
Men tack och bock, vi gör så gott vi kan. ;)

Okej, då hajar jag hur det ligger till.. det kommer säkert bli kalas bra!:D Okej, då hoppas vi på samma fina intyck nästa gång vi får se din fina lilla :love:

Din ser rund och fin ut.
Muskler kan man ju (nästan) aldrig få för mkt av, så jobba på du bara. :)
Bra grund muskler och hull iaf!
Lycka till!

Tack :bow: Tkr han är rättså okej musklad där :) Dock har han nu vart skadad och tappat allt, men försöker jobba mkt i låg form, övergångar och klättra :D Så han ser unigefär ut så igen nu ^^

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 018
Senast: fio
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
717
Senast: tara
·
Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
690
Dressyr HELT teoretiskt resonemang med några konstiga funderingar 😀 Och kasta in era tankar med, hur ni tror det ser ut, upplevs och är. Man...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
13 260
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?