Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
aha, gjorde du???? Berätta!!! Såg du benställning?
Var han trevlig i modellen? Såg du han i rörelse?
Camilla
*KL*
OK har precis letat mig fram till denna tråd efter en hint på Dressyr att den fanns!!! Har läst Baklänges en bit men det blir mastigt kom till listan och undrar lite...
Har en liten fundering på att betäcka mitt ena sto med Heartbeat e. Heartbreaker finns hos Hästtak tror jag det var men eftersom han inte är med på er lista blir jag nyfiken på om jag kan ha missat nåt om honom varför man inte ska välja honom typ - vad är era åsikter???
Rankingen av hoppförärvare ser ut så här för 2006 (topp 10):
Darco
Contender
Quidam
Cassini I
Burggraf
Papillon Rouge
Indorado
Cavalier Royal
Libero H
Guidam
Burggraf finns på fryst via Eklunda men jag tror inte de har någon anstormning av ston till honom.
Papillon Rouge är jag själv svag för, tycker det vore något som verkligen skulle passa oss. Indorado är yngst i samlingen och har många i sin fan-club, borde göra att vi får upp ögonen för honom, eller?
Att välja hingst är ju både roligt och kanske lite trixigt. Lord Z verkar nedärva väldigt mycket prestation. Jag har själv ett tyskt sto vars mor är helsyster med Lord Z, med Acorado som far.
Personligen skulle jag bara välja en hingst från Tyskland. Stall Maas Hell som fött upp både Calvaro, Acord II, Landadel, Canturo och en mängd andra topp internationella hingstar. Maas Hell har bra hingstar Lancantus (Lord Calando-Cantus) Acolord (Acorado-Lord) Acodetto (Acorado-Contender) En relativt ny hingst Contefino som jag tror är efter Contendro
Om M Whitacker valt Mozart i den finalen istället för Portofino hade Papillon haft 3 avkommor!!!! i wc-finalen
Här har du en riktig Papillonfan! Jag har ridit och sett många avkommor. De är dock inte att leka med! Finns mkt i huvudet på dem, men otroligt många har ju gått hela vägen