Önska vilt här nu!

Sv: Önska vilt här nu!

Jag har redan min drömstam :love: Rena slumpen :p
Hon är 11 år och föddes samma dag som hennes pappa dog - R.I.P Landgraf I....
Landgraf I-Laudanum xx-Gotthard :love: :love:

Senast ändrad av en moderator:

Red idag för första gången en häst efter Darco. Och den var grymt fin, helt ljuvlig... Belgiskt längre bak också tror jag, har inte sett passet än. Och man kan inte döma efter en häst, men nu gör jag det iaf för denna var såå fin!

Jag har redan min drömstam :love: Rena slumpen :p
Hon är 11 år och föddes samma dag som hennes pappa dog - R.I.P Landgraf I....
Landgraf I-Laudanum xx-Gotthard :love: :love:

:love:

Håller med dig, den stammen är hur bra som helst.

Låter väldigt likt Jaguar Mails stam som ju är Hand in Glove**-Laudanum**-Alme Z-Gotthard

:love:

Håller med dig, den stammen är hur bra som helst.

Låter väldigt likt Jaguar Mails stam som ju är Hand in Glove**-Laudanum**-Alme Z-Gotthard

Oh :p
Det har jag inte tänkt på innan, vad spännande :rofl:
Då kanske hennes systers stam inte är så dålig heller?
e: Cor de la Bryere-Laudanum xx-Gotthard
Är själv inte super inne i stammar, men den är väl rätt bra?? :)

Baloubet de Rouet - Qidam de Revel vore inte fel :d

Pho vilken korsning! Jaa du, den munnen vill inte jag ha... Men det kanske bara är jag som inte skulle lägga dessa två hingstar så nära:p

Nej, avkomman skulle kanske inte gå att rida på överhuvudtaget, menvafan, ska man önska så ska man! :p Självklart ska väll tilläggas att jag skulle vara den enda som kunde rida det fölet :p:D

Hoppkapaciteten hade det nog däremot inte varit något fel på... :d

Jag skulle vilja ha en kombination av Baloubet de Rouet + For Pleasure + Falleur :love: :love:

Haha, nä den delen tar jag gärna det kan jag hålla med om:p

Hade jag haft råd hade jag betäckt mitt sto med Equest Carnute, eller Conterno Grande.. Eftersom jag inte hade råd, blev det ett oerhört vackert hingstföl e. Hip Hop. Men jag är glad ändå, mysigare föl får man leta efter :D

Skulle vilja betäcka mitt eget sto e: Contender-Cantus med Parco eller Cumano, är svag för skimmlar. Gillar också Coleur Rubin men jag har hört att hans avkommor är lite nerviga.

Älskar Irco Marco blodet, sen så skulle inte carnute vara helt fel heller :love:......

Indoctro eller Canturo skulle jag gärna betäcka mitt sto med, fast med lite risk att den blir dinosaurie-stor...:D Casir Ask skulle vara helt ok annars!
Annars ger ju Burggraaf också trevliga hästar!

*KL*
Usch vad svårt :o
Har drömstammen på min bebis Lasandos - Cantus - Calypso III
Så nåt åt det hållet lutar det. Men jag skulle inte tacka nej till en Landadel, Contendro eller Contender avkomma heller, äsch jag kan inte bestämma mig, finns MÅNGA fina :D

Svårt :crazy: Finns många :p
Är rätt nöjd med min egen, dock en dressyrstam, men kan kanske få vara med på en liten hörna ändå...?
Rohdiamant-Florestan I-Donnerhall-World Cup I

Gillar "Doohs" stam: Landgraf I-Laudanum xx-Gotthard :rofl:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 565
Senast: Kirie
·
Relationer Jag behöver hjälp att reda i mina tankar. Jag lever sedan knappt fem år tillsammans med mannen som jag var säker på var "mannen i mitt...
2 3
Svar
55
· Visningar
15 444
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·
Avel Som vissa av er kanske kommer ihåg så hade jag ute en tråd innan där jag ville ha tips om hingst till mina ston..... Iallafall så...
2
Svar
34
· Visningar
3 432
Senast: Behati
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar