Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ang exteriör bild på Laptop så finns det en på allbreed på "hans" sida.
Eller ja den har funnits åtminstone om inget hänt.
ok, tack för info
Rent poängmässigt och prestation är han perfect, men jag r tveksam till storleken... hade ingen aning om detta innan du nämde det...
Jag ska försöka få fram info om hennes avkomma, men kan bli svårt, tjeckiska är lixom inte min grej men ska försöka....
Jag har hört att Loxley, hennes halvbror U: samma sto, ska också vara lite av en bjässe.... men exakt hur stor vet jag inte...
Jag tror jag har den sparad i nån av datorerna eller på nån hårddisk, ska se om jag hittar den!
Om du vill så kan jag hjälpa dig med att översätta om du hittar något. Det kan vara lite lurigt med facktermer men jag kan alltid göra et försök.
Mvh
Tora
Gauguin De Lully är fin om du vill ha en dressyr häst, men vet inte om man han är tillgänglig , fick veta att det är min hästs pappa och han var mkt framgångs rik
http://www.superiorequinesires.com/stallions/laptop.htm
Där finns både video och exteriör bild samt en del info..
Jag såg den förra året när jag valde honom och nu hade jag glömt bort honom. Kanske skulle lägga honom på lill prinsessan ändå...
Ja, då kan det bli iallafall två Laptopbebisar på buke
om jag ska vara ärlig så är jag lite inne på att lägga laptop även på min andra nu oxå, men jag är osäker på fryst då han är 9 år och inte haft föl innan.... hmm
9 och inte fått föl förut kan ju funka men det är nog lite svårare om det är en HAN?!!