snygg eller ful?

Sv: snygg eller ful?

Japp, jag rider ponny :)

Hjälmen kostar ca 1900 :- eller ngt sånt tror jag,
är inte helt säker .

okej men tycker fortfarande inte om den. förutom på b ponny ekipage :smirk:

Jag tycker den var jätteskön- och jag är ändå 30 år... Hihihi.
Söt var den i rosa också. Funderar helt ärligt på den. Fast med blått. Lite lättare att matcha...
Fast det är ju mest för att den var skön...

*KL

Tycker den passade jättebra och var jättefin på dig Charmelione! Vad det är som gör att den ser "barnslig" ut, och bara passar på B-ponny-ekipage förstår jag överhuvudtaget inte?

Jag tycker den är jättesöt! Såg en liten tjej som hade en sådan rosa på sig. Hon satt även på en vit shettis så det var urgulligt! :love:

Jag tyckte den var lite söt(fast jag kanske inte valt en blå elr rosa :angel: Men gulligt på en B-ponnyryttare!) och den svarta var det inget fel alls på, riktigt snygg faktiskt! SKulle lätt kunna tänka mej en svart!

Den är jättesnygg som helsvart eller marinblå, verkligen. Men de andra färgerna skulle jag nog dra mig lite för. ;)

urk:crazy: med den där ljusblåafärgen skulle jag aldig köpa:p
men jag diggade den svarta!!

Det är ju en tjej som tävlar för typ Södertörn? som har en sån svart/rosa o hon rider storhäst. hon har svartkavaj m rosa krage till :angel: men det är faktiskt lite coolt eftersom hon e ensam om det..

tror att ni är lite rädda för att sticka ut och för förändringar :rofl:

Den passade jättebra på dig.
Jag provade den i Globen och till och med hon som jobbade i kassan skrattade åt mig :p

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
270
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 168
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
883
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka