Clear rounder

Sv: Clear rounder

när jag åker ut med min unghäst så tycker jag inte det spelar någon roll om det är lokalt eller träningstävling.
det är bara rutinen man är uteefter.
sen är det bra för orutinerade hästar & ryttare.
men dte är oftast väldigt okunnigt folk på såna ställen som kan blli vääldigt jobbigt. när dem inte har koll på något.
men dem blir ju också bättre med mer rutin :D

Jag tycker CR är jättebra,, inte bara för orutinerade hästar och ryttare, utan för såna som mdet helt enkelt inte går så bra för. Min ponny har tävlat i snart 2 år men vi rider fortfarande CR och en till klass för det går inte bättre för oss på tävlingar.. så är det kul att rida CR och om man hoppar felfritt få en rosett även om man inte har bäst tid! uppskattning kan alla behöva speciellt om man har en häst som "inte alltid hoppar så bra som den kan" så att man inte ger upp för att man aldrig får rosett även om hästen för ovanligehetens skull hoppar felfritt.:D men det är såklart roligare och få rosett när man vinner en "riktigt" klass än att få en CR rosett...:) så det är lite både och det där...:)

Jag tycker att det är en jättebra grej för dåkan man ju känna på hur det är ungefär om manvill börja tävla.:idea:

Jag har själv varit med i några clear runder och det har varit bra för mig ycker jag alla fall..:smirk:

Liknande trådar

Tävling vilken färg är det på prisrosetterna på en clear round? är det fof blå/vit eller har de ändrat för såg någon som sa det:confused:
Svar
1
· Visningar
1 418
Senast: Marty
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 027
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 146
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka