Snygga schabrak

Sv: Snygga schabrak

Ser att många gillar Equiline. Båda mina hästar har fått skav av kanten på Equilines hoppmodell :crazy:

AS är fina och har bra passform, Global har jag också bara bra erfarenheter av.
JW är snygga och RG är också fina.

RG fås som alla andra har sagt hos Top Rider de koster 700 kr, källquists har också "en schabrak serie" (om man kan säga så), som är precis som RGs. De är lika dyra och lika fina men jag vet tyvärr inte var man kan få dem :/
Du kan bara mejla en av dom från toprider för priser, det som är bra med RG schabrak är att man kan själv designa ett. Men då tror jag det kostar lite mer, men är inte säker. gå in på hemsidan http://www.toprider.se/

Senast ändrad av en moderator:

Schokemöhle (stavning?) är superbra och inte speciellt dyra. Har för mig att jag fick ge 300-400 kr för mitt. Är högt skurna så de ligger inte och trycker på manken. Supersnygga dessutom.

kl (?)
Schokemöhle (stavning?) är superbra och inte speciellt dyra. Har för mig att jag fick ge 300-400 kr för mitt. Är högt skurna så de ligger inte och trycker på manken. Supersnygga dessutom.

var kan man köpa dom?

Ales hemsida är inte speciellt uppdaterad (står fortfarande kvar deras speciallerbjudande från öppningen i maj) men jag tror att dom får att beställa från någon utlandshemsida. Kommer dock inte ihåg vad den heter, men vet att jag hittade den här på buke iafa...

Schockemöhle schabraken såg riktigt bra ut! Skulle verkligen kunna tänka mig ett sådant:love:

Kanske skulle ta mig en sväng inom Ale nästa vecka när jag ska till gbg...:)

Mias har schbrak av superkvalitet. Sitter under sadeln utan att man behöver sätta fast det(klipper alltid bort dessa jobbiga snören;)).

Eskadron har mycket fina och BILLIGA schabrak som sitter supersnyggt,samma sak som MIas, ligger liksom på plats där det ska utan att man sätter fast det i sadeln!'¨

Båda håller dessutom färgen efter måååånga tvättar:d

Hansbo har inte alls bra kvalitet tycker jag, dom tappar färg, blir sladdriga ocdh tappar passform. Dessutom måste man dra i kantbanden efter tvätt för annars rullar dom ihop sig.

Håller verkligen med,skitdassiga blir dom efter bara någon tvätt!!!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
731
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 171
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 050
Senast: shebeen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka