Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning Hej! Jag ska kanske börja tävla min 12 åriga ponny i hoppning Och han kan inte byta galopp (inte på marken och ibland inte ens över...
Svar
14
· Visningar
1 802
Hoppning Hej! Finns det någon som har erfarenhet av Hubertus Kosak Hopp? Skulle vilja veta allt positivt och negativt :) Ger den ett bra stöd...
Svar
3
· Visningar
1 277
Senast: rubytoo
·
E
Hoppning Jag är ingen särskilt van hoppryttare men jag tycker att det är väldigt roligt att hoppa. Några få hinder i en följd brukar gå bra, men...
Svar
10
· Visningar
1 133
Senast: hoppstrumpan
·
H
Hoppning Har länge funderat på Speed Air i brunt.. Men tänkte utöka mina tankar, finns det någon annan läcker hjälm i max samma prisklass på...
Svar
9
· Visningar
1 463
Senast: vicky417
·
B
Hoppning Har lite frågar som jag vill ha reda på innan jags ticker ut på tävlingsbanan till våren.. =)=) (HOPPNING)---STORHÄST Tex...
Svar
11
· Visningar
1 494
Senast: brosen
·
Hoppning Jag ska titta på en häst på lördag som är e Nassau. Någon som hört talas om den hingsten? Jag hittar inget på Google.
Svar
19
· Visningar
1 486
C
Hoppning Hej! Hur länge får man tävla c-ponny i hoppning? Är det någon som vet hur länge man får tävla ponny överhuvudtaget? Tackkk
2
Svar
26
· Visningar
5 891
Senast: Whiplashr
·
P
  • Låst
Hoppning okej.. läste nu TR på ridsport att vi juinorer ska bära väst vart/hur vi en rider på tävlingsområdet. Altså det räcker med att de...
Svar
8
· Visningar
1 035
Senast: LenaH
·
W
Hoppning Jag ska ta märke 2 nu under höstterminen, jag vet hur dressyrprogrammet ser ut och vad teoridelen handlar om men jag har inte lyckats...
Svar
3
· Visningar
1 570
Senast: Epona
·
Hoppning Ska ju bli en regel från och med nästa år. För ponnyryttare och juniorer om jag fattat rätt? Om då t.ex. jag startar en ponny i avd B...
Svar
2
· Visningar
1 045
A
Hoppning :bow:va ska man ha för spö längd på regional?:confused:
Svar
3
· Visningar
1 780
Senast: Idasmamma
·
Hoppning Nån som kan berätta lite om den? Funderar på att köpa en sån till min häst tills han har musklat på sig ordentligt. Har provat en sådan...
Svar
6
· Visningar
1 108
Senast: renatechampion
·
O
Hoppning Min ponny landar väldigt ofta i korsgalopp. Varför?
Svar
3
· Visningar
1 137
Senast: johannaaaa
·
Hoppning Vad har ni för plan? Medhjälpare? Antal språng? Avstånd/storlek på hästen? Vad tränar ni den på? Hur ofta? Vilken ålder? Vilket mål...
Svar
9
· Visningar
1 223
Senast: Marsii
·
I
Hoppning Igårkväll var det sändningar från Olympia på Eurosport. DE visade en höjdhoppning, jag har inget emot sådana, men däremot störde jag mej...
Svar
12
· Visningar
1 984
Senast: carrin
·
A
Hoppning jo jag skall troligen vara med i kval tävlingarna till gp ponney me min c ponny...! hur breda är oxrarna ?? och måste man ha stövlar &...
Svar
11
· Visningar
2 317
Senast: annzza
·
S
Hoppning Hur gör ni om hästarna bockar när ni hoppar? Håller i och låsas som ingenting eller drar ni upp huvudet? Motivera...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 090
Senast: BeastieBabe
·
Hoppning Ja, vad tycker ni om att löshoppa 2 hästar samtidigt? Brukar ni göra det? Eller föredrar ni att bara ha en häst?
2
Svar
30
· Visningar
3 365
Senast: Lawendel
·
J
Hoppning Är det någon som provat de nya stigbyglarna från sprenger? Vad är det för skillnad mot för de gamla? Vilka är bättre? Måste ha sprenger...
Svar
18
· Visningar
1 879
Senast: Mtv
·
H
Hoppning Har en unghäst som idag är stabil i 90 och 1m, tänkte nog fortsätta rida 1 m ett par månader efter vilan som han har nu. Min fråga är...
Svar
14
· Visningar
1 817
Senast: WelcomeToHeaven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka