Svår ponny !

Sv: Svår ponny !

det där var nog det dummaste svar jag nånsin sett!

Till TS: Se till att hålla ponnyn igång, mycket igångsättningar och avsaktningar. Se till att ponnyn gör som du vill och kräv lite av den!

Lycka till!

tkr jag ochså..

Sv: Svår ponny !

Ja, hade jag fått detta tips inför min förra hoppclearound då jag fick en seg ridskolehäst som ofta vägrar kanske jag hade sluppit sitta här med bruten arm och överhuvudtaget inte få rida på evigheter.
:idea:

Ja hur gick det då?;) hoppas det gick bra.. eller säg inte att du oxå skulle lyssnat till Fhannys tips..GOD JUL

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: Ketrawzc
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 418
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 181
Senast: valy
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 216
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar