Charles owen Wellington Proffessional

Sv: Charles owen Wellington Proffessional

ja visst e de så himla snyggt. tror det blir en svart med grå. visst ed e snyggt med hel svart men det blir ju lite klitchigare med två färgat. min kompis har en typ gråblå med lila grå mitt. jääte snyggt. Jag var btw inne åp deras hemsida förut. kolla in där och kolla åp den AS häftiga rosabandet hjälmen. ME LIKE:love:

helt från ingenstans me du säger perfa!! förlåt men det är typ mitt älsklings utryck och alla typ hackar åp mig hela tiden för det men de e ju så himla sött ! :rofl: förlåt men jag va tvungen. hehe

haha jösses vad ful cool rosa bandet hjälmen var, men haha nja någonstans finns det en gräns. men jag brukar faktiskt ha ett rosa band på kavajen :angel:

haha jag säger typ alltid perfa :p :angel: haha vet inte vart det kommer ifrån, men jag tror att jag har lyssnat lite för mycket på min killkompis som brukar säga så.

Senast ändrad:

ne, asså jag vet inte heller ritkgit vad det kommer ifrån men sött e de allt och det passar nte till det mesta. helt perfa! :smirk:

Hur är det med mazarin btw? är hon igång eller är det inte så bra?
Brukar läsa alla trådar men ine kommentera om du undrar men indag tog jag modet till mig och gjprde det:angel:

måste bara fråga...har ni samma storlek på CO-hjälmar som på andra märken? Tycker att CO-hjälmar är så små i storleken..när jag beställde en hjälm från england i den storlek jag brukar ha var den för liten:(

jag har storlek 55 i min speed air, och 57 i min JW charles owen, men den är för stor, så om jag ska ha den måste jag stoppa in håret.

ok...många som säger att de är små i storleken..ska beställa en ny i en storlek större än jag brukar ha...:)

jag vet inte mer än att jag har smam på min gpa som jag har på dessa.. de töjjer ju isg runt om så man ska nog satsa liiite litet.. hällre än stort dock:o

jag har samma storlek på alla mina hjälmar :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 486
Senast: Ajda
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka