Sv: Akut!!

Jag vet ju inte hur just denna hästen är men jag personligen hade inte velat ha en häst e. Etrusco. Han har ingen vidare ridbarhet. Svår i munnen, stark m.m när han inte rids på uppvisningar har han alltid graman och remontnosgrimma, gapar och slänger med huvudet hela tiden. och det är nog inte ryttaren det är fel på i detta fallet.

Ja vi får se hur han blir, just nu är han jättefin i munnen bär upp sig jättebra trots att han är väldigt valpig. Jag skulle aldrig ha gått och köpt en häst som är tungriden då jag inte kan rida dessa hästar med min högerhand.

Så jag kan inte annat göra än att hoppas att han i så fall inte har ärvt den egenskapen av sin pappa.

ohh härligt, du får återkomma med bilder...

här har jag två bilder. Inte särskilt bra men det är iallafall något.

17355293.jpg

17355292.jpg

Den första är från maj i år och den andra är 7 månader och 7 cm senare :)

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 606
Senast: corzette
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 257
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 188
Senast: lizzie
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 961
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar