Bett till stark häst??

Sv: Bett till stark häst??

har du ngn bild på bara travbettet?? Har ingen koll på sådant:D

mini-15920338.jpg

finns att beställa från börjes om någon undrar..:rofl:

Först å främst skulle jag prata med tränaren, precis som många andra ;)

Håller dessutom med om pelham, ett gummipelham är snällt!

När det kommer till en häst som laddar (jag är VAN :D), som sagt mer hoppdressyr, men inte bara med små hinder. Mellan större hinder kan du ju träna på att få honom mer lugn och koncentrerad genom att lägga små (ibland oxå oförberedda) volter emmellan hindren.

Lycka till !

Kimblewick eller Mylerbett skulle jag prova.
Min ponny blev himla stark o henne red jag på pessoa med delta i stora ringen o mittenringen. mkt bra, men hävstång. Provade pelham med men pessoat var klart bäst.

Jo, vi tränar ju på det hemma med...Han är som sagt en mkt ologisk äst:crazy::p
Det är ju självklart när det blir högre å träning oxå, mn inte alltid då..Det är tillstörsta delen på tävling oxå...Men vi tränar Ännu MER"""" hela tiden;) Funderar lit på ett vanligt rak, då ja egentligen vill hålla mig borta från ett med hävstång....:o:D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag skulle behöva tips till min starka häst, vilket bett ni tror skulle passa bäst. Jag rider vanligtvis på ett tredelat...
2
Svar
20
· Visningar
13 313
Senast: caballus
·
Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 708
Senast: Habina
·
Utrustning Min dotter är liten på sin stora häst , men det går bra ändå. Men när de tävlar hoppning, så är den väldigt stark och hon skulle behöva...
Svar
0
· Visningar
772
Senast: Harbor
·
Utrustning Hejsan Buke, jag skulle behöva lite hjälp gällande bett till min gamla c-ponny som min 9-åriga lillasyster tagit över. Han är en...
Svar
19
· Visningar
9 487
Senast: Springsteen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka