Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

D
Gravid - 1år Hejsan allihopa. Ni som har bebisar, är gravida eller haft bebisar och häst, hur har ni gjort? Nu är jag gravid i vecka 9 :banana...
2
Svar
25
· Visningar
2 369
Senast: Dunis
·
Övr. Barn Nu är det äntligen defenitivt, jag och sambon ska flytta ifrån varandra. Det har varit på gång länge, längre än vad som egentligen är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 338
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Jag vet inte hur jag ska göra med ordningen på tioåringens rum. Vi har varit mycket tydliga och haft otaliga diskussioner om ordningen...
2
Svar
21
· Visningar
2 412
Senast: Hooloovoo
·
Gravid - 1år Jag har förstått att förvärkar tidigt är vanligare ju fler barn man får. Är det det jag får, ja sammandragningar alltså, när jag är ute...
Svar
5
· Visningar
939
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år Ni som ammat, när fick ni tillbaka mensen? Inte för att jag saknar den... ;)
2
Svar
22
· Visningar
1 763
Senast: Lydia
·
Övr. Barn Min 4-åring är tvåspråkig, men hon talar bara ett språk. Iof pratar vi mest svenska hemma, men hon förstår pappas språk lika bra. När...
Svar
10
· Visningar
1 290
Senast: mumrikan
·
Övr. Barn Sen semester har det varit ständiga krämpor hemma. Jag och 6 åringen hostar, är inne på 5e veckan nu. 4 åringen hade huvudvärk, sa...
Svar
11
· Visningar
3 039
Senast: Madick
·
Gravid - 1år Hittar inget på slv.se, är det ok för Rasmus (10½mån) att äta ädelostsås? Osten är pastöriserad + tillagad.
Svar
2
· Visningar
1 150
Senast: jerseyko
·
S
Gravid - 1år ja, är brio en bra vagn?
2
Svar
22
· Visningar
1 853
Senast: boccia
·
Övr. Barn Efter att ha dragits med en väldigt envis förkylning i drygt tre veckor så fick lillan lunginflammation i lördags. Nu äter hon ju...
Svar
4
· Visningar
682
Gravid - 1år Vad säger ni om det? Går det eller blir det bara gråt om bebis inte ser mig? Har hittat kanonpris på en Teutonia Timmy med en Carena...
2
Svar
22
· Visningar
3 472
Senast: Lydia
·
Övr. Barn Min son A fyller 5 år om nån vecka och då de flesta av hans jämnåriga nu börjat förskoleklass (6-årsverksamhet) med målet att börja...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 766
Senast: mumrikan
·
Småbarn Nu har ju vår bebis inte ploppat ut ännu, men man funderar ju såklart endel på hur det blir sedan...;) Hur tidigt har era barn börjat...
2
Svar
21
· Visningar
1 980
Senast: Timsetim
·
Gravid - 1år jaghar en teutonia prestige ska man ha en madrass i botten?? Tycker att den är hård, eller jag kanske bara är nojig?? Har ni det??
Svar
7
· Visningar
3 707
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Syrran dingförklarade mig när jag sa att, ja, vi har då aldrig gett våran unge smörgåsrån. VA ? nästan skrek hon, varför då ? Ja sa jag...
2
Svar
33
· Visningar
5 331
F
Gravid - 1år BIM idag.....och ingen tant röd som knackat på än...:bump (stabil Bukeanvändare som väljer att vara anonymous;))
Svar
12
· Visningar
1 028
·
Gravid - 1år Är det tillåtet att jobba extra samtidigt som man är föräldraledig? Om man t ex tar ut föräldrapenning mån-fre och sedan jobbar lör+sön...
Svar
2
· Visningar
3 215
·
Småbarn Ok, erfarna föräldrar, vad ska man köpa för vinterkläder till dagisbarn (lugn 1,5 åring om det har betydelse). Inga ekonomiska...
2 3
Svar
42
· Visningar
12 314
Senast: Sar
·
N
  • Låst
Gravid - 1år För några veckor sen skapade jag en tråd här om att bli o vara ensamstående singelmamma med insemination. Nu verkar det som om ödets...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 831
Senast: Snurrfian
·
D
Gravid - 1år Tänkte att jag postar denna tråden här eftersom ni säkert har större erfarenhet inom ämnet. Har trott i ungefär 10 dagar att jag snart...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 627
Senast: memma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Göra i Danmark
  • Adventskalendertråden 2024