Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Nu är lilleman hela ett år gammal. (Kl 19:32 blir han 1 år gammal!!) :bump::bump: Har haft ett litet kalas där han morfar...
Svar
5
· Visningar
901
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Hej! Är gravid i vecka 7-8 ungefär. Testade mig i torsdags och har egentligen inte haft några symptom innan. Brösten kändes större...
Svar
5
· Visningar
17 673
Senast: Sol
·
H
Gravid - 1år jag har en dotter på 4 månader som har börjat bli väldigt jobbig.. hon vägrar sova.. hon somnar i mitt knä men så fort jag ska lägga...
Svar
10
· Visningar
1 076
Senast: Lydia
·
Småbarn Min man har fått för sig att han ska springa stockholm maraton nästa år, så nu funderar vi på hur vi ska få ihop tid till allt. Har...
Svar
7
· Visningar
4 648
Senast: Bollen
·
S
Gravid - 1år någon mer som haft en äggblåsa som vuxit? jag fick det konstaterat igår. det gör fruktansvärt ont. hur lång tid tar det innan den...
Svar
9
· Visningar
5 707
Senast: Brandgul
·
S
  • Låst
Gravid - 1år om äggblåsan inte spricker, har man inte haft ägglossning då?:confused:
Svar
1
· Visningar
841
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Ja, i natt hände det. Min mardröm! Jag är nojjig, har varit sedan den dag jag plussade. Haft larm på henne sedan hon föddes. Och inatt...
2
Svar
30
· Visningar
9 581
Gravid - 1år Min dotter är snart 6månader och nu är det dags att börja äta lite mer "mat" istället för grönsaks och fruktpureér, men inspirationen...
Svar
5
· Visningar
1 001
Senast: Lydia
·
I
Gravid - 1år Ni som har fött två barn... När fick ni tillbaka mensen med sista? Det har nu gått 6½ mån sen lillflickan kom och jag har inte fått den...
Svar
10
· Visningar
1 380
Senast: Isis
·
V
Övr. Barn missvisande rubrik MEN kom inte på något bättre ordval :D i dag har min mellan flicka som går i år 3 skoljoggen och brukligt varje år...
Svar
6
· Visningar
978
Senast: Julle
·
Gravid - 1år Hej! Är det ngn som har en Rock star baby Targo country vagn? Söker instruktioner på nätet men hittar inga som är lättlästa hehe. Det...
Svar
6
· Visningar
1 698
Senast: Comfort
·
Gravid - 1år Som en del av er nog vet vid det här laget, så väntar vi vårt första barn om drygt en månad. Spännande... Det jag nu funderar på är...
2
Svar
30
· Visningar
2 951
Senast: ameo
·
Övr. Barn Efter att först ha varit gravid och sedan ammat i ett år så är min kropp MIN igen! :bow: Jag kände mig som en hemsk mamma som...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Piffelina
·
Y
Gravid - 1år hej...Är det nån som kan svara på hur det är i början på en graviditet??:o. Har hela tiden en molande mänsvärkliknande känsla. Kissar...
Svar
4
· Visningar
1 016
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år När man är hos MVC första ggn, får man reda på ca beräknad födelsedatum då?? // Från en helt ovetandet tjej!
Svar
6
· Visningar
1 177
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Alltså,jag får lite panik ibland,jag är absolut inte alls för gammal nu,men jag tänker så här,jag är singel,har inge fast jobb eller...
Svar
15
· Visningar
1 449
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Jag och pojkvännen ska bli föräldrar i mars nästa år och vi håller förfullt på att planera och få grepp om många praktiska saker. Det...
Svar
10
· Visningar
3 529
Senast: Görel
·
Småbarn :D inte riktigt, men äntligen tyckte även hon att det var lite för bökigt att hålla på med trasslet så jag tog köksaxen (:eek:mamma...
Svar
18
· Visningar
2 621
Senast: Aliide
·
S
Gravid - 1år ne tyvärr hade jag inte blivit gravid denna månaden heller. visserligen är det lite mer än en vecka tills jag ska ha mens. men jag fick...
Svar
7
· Visningar
922
Senast: saffran2
·
F
Gravid - 1år nu ska jag ta bort min p-stav och vi ska försöka bli gravida.. :laugh: jag har kollat upp den enda recept tabletten jag har och den...
Svar
7
· Visningar
1 053
Senast: fRiida
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama