Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Stackars min lilla tös! Snart två månader är hon och har redan fått sin första förkylning. Snuvig och hostar gör hon. Känner mig så...
2
Svar
20
· Visningar
2 816
Gravid - 1år Hej jag ska ha mitt 2 barn i slutet av jan är det flera här som är berälnade till jan,feb??
Svar
6
· Visningar
748
Senast: SweetSelene
·
Gravid - 1år Haha, Kollade direktlänken jag har till familjelivs uträkningssida nyss och höll på att få stora chocken! Herregud, jag är ju i v. 20...
Svar
11
· Visningar
967
Senast: doglover
·
S
  • Låst
Övr. Barn Nu e det så här att jag känner att den tråden som e den första . alltså "nya bilder på era småskruttar" har blivit ganska lång och den...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
133 594
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Jag ska på mitt första mvc nästa fredag, men satt o funderade, kostar det nåt att gå dit?? Som läkarbesök eller?? Sen, vad gör man på...
2
Svar
21
· Visningar
1 965
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Sonen är nu tio veckor. Varje dag sen han var ca 4 dagar gammal har vi varit ute och promenerat med vagnen. Jag har stegräknare nu och...
Svar
17
· Visningar
1 294
Senast: Madick
·
Övr. Barn Hoppas er sommar var bättre, jag fick semesterveckan aningens saboterad andra dagen vid stugan då jag blev påhoppad fysiskt av E. Utan...
Svar
3
· Visningar
1 394
Senast: Jillybean
·
Småbarn Uäck! Läste i nya föräldrar och barn idag att det är mycket såna odjur i omlopp nu. Stod också att man bör luskamma ungarna (eller...
2
Svar
21
· Visningar
4 611
Senast: Sjalen
·
Småbarn När börjar barnleka MED och inte bara bredvid andra barn eller vuxna? Jag blev jagad igår av en liten ettåring (sonen alltså), han...
Svar
12
· Visningar
1 193
Senast: Poppis
·
Gravid - 1år Jag och sonen har barnsim imorgon, men jag hittar inte hans badbyxor :crazy: Vet så väl att jag lade dom i garderoben sist dom...
Svar
16
· Visningar
1 483
Senast: Ceta
·
Småbarn Har ni nån speciell plats där hunden får vara ifred? Bexie är jättesnäll men jag skulle inte lita på att huliganen Sam låter henne vara...
2
Svar
28
· Visningar
2 199
Senast: Bebben
·
J
Gravid - 1år Är i vecka 21+3 och har fått sådana enorma problem med håll. Tidigare har jag kunnat "andas bort" det men nu är det så intensivt att jag...
Svar
3
· Visningar
1 057
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Jag har upptäckt ett lustigt fenomen. Sedan jag blev gravid (eller ja när det började synas ordentligt) så har jag helt plötsligt fått...
Svar
13
· Visningar
1 476
Senast: vippan
·
E
Gravid - 1år Jag skall försöka förklara min fråga lite. Jag är 27 år och har ett barn på 6 år separerade från hans pappa då han var 1 1/2 år, satte...
Svar
4
· Visningar
6 432
Senast: Bebben
·
F
Gravid - 1år Hur lång tid tog det för er från det att ni tog avstånd från prevetivmedelet tills dess att ni märkte att ni va gravida? Min syster...
2
Svar
25
· Visningar
3 946
Senast: Wilfa
·
Gravid - 1år Vilket tvättmedel använder du som har bebis, litet barn? Vi har kört med willys för att det är prisvärt och fått bra resultat i...
Svar
18
· Visningar
1 913
Senast: domino
·
Gravid - 1år Min lilla tös har fruktansvärd magknip, speciellt kvällar. Vi har haft miniform en period och det hjälper delvis, men inte fullt ut...
Svar
11
· Visningar
2 135
Övr. Barn Hur gör man för att komma undan både dåligt samvete och känslan av att inte vara tillräckligt med barnen allernativt att pappan inte...
Svar
6
· Visningar
1 156
Senast: citron
·
Gravid - 1år För nu har vi ett inbokat UL - dock om lite mer än en månad. Det är ju jättelångt? Går det att överleva väntan? Jag ska gå på UL när det...
2
Svar
31
· Visningar
2 501
Småbarn Min lilla pojk har fattat vad man gör på toaletten, inte så att han går dit när det behövs men om man säger att vi ska på toa och öppnar...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: nevin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.