Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

F
Gravid - 1år Jag behöver hjälp med att redan ut tankar, känslor och få perspektiv. Skriver denna tråd under annan nick. Något jag egentligen inte...
2
Svar
24
· Visningar
6 625
Senast: TinyWiny
·
G
Gravid - 1år Åhh, blev så besviken idag! Hade nästan bestämt mig för en Teutonia Mistral, går att köpa från Tyskland för finfina priser... Tog...
Svar
14
· Visningar
5 048
Senast: voltis
·
Gravid - 1år Fick precis veta att på min MVC vill man ha enskilt möte med bara mamman ? Är detta vanligt, för jag blev jätte ställd och funderar...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
19 419
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Fick igår reda på att min kusin och hans tjejs bäbis är riktigt dålig... Hon var beräknad till att föda för en månad sen men det blv...
2
Svar
32
· Visningar
4 185
Småbarn På föräldramötet förra veckan kunde man anmäla sig till en COPE-kurs som startar inom kort. En impulshandling och jag fyllde i en...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: Trygg
·
Småbarn I natt kom Miranda snart 3,5 år ner till oss som vanligt. Jag vaknade kanske en timme senare plötsligt och tittade på henne. Hon låg...
2
Svar
21
· Visningar
3 035
Senast: Luecca
·
Övr. Barn KOlla in skönheten, jag har förhandsbokat den och hoppas att jag får en!
Svar
7
· Visningar
966
Senast: nevin
·
Småbarn Jag har efter mycket tänkande beslutat mig för att skaffa en aupair. Dels pga av att jag blir knasig av att vara tvungen att stanna...
2
Svar
31
· Visningar
3 809
Senast: Sedna
·
Gravid - 1år En nyfiken fråga: Hur länge innan beräknat bf jobbade ni, och med vilket typ av arbete? Själv gick jag ner från 100 till 75% cirka 11...
Svar
18
· Visningar
3 926
Senast: Sol
·
H
Gravid - 1år Sämmer bort mig med en ny tråd! Nu är jag visst gravid i v5:bump:Känns spännande med visst mått av krasshet ( finns det ett ord som...
2
Svar
26
· Visningar
2 449
Senast: Horsespirit
·
L
Gravid - 1år Hej alla! Det här blir mitt premiärinlägg på Buke men jag har läst jättelänge och har hållt till mkt i föräldradelen... Har inte känt...
2
Svar
21
· Visningar
3 199
Senast: Bastic
·
Gravid - 1år bristningar på magen och runt midja vid graviditet, någon som har något bra förebyggande tips för att få så lite som möjligt??
2
Svar
25
· Visningar
2 218
Senast: jerseyko
·
Småbarn Vilket tydligen ska göras på webben numera. Min undran är, enl webben kan jag ansöka om barnomsorg inom alla stadsdelar i Sthlms stad...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Var på UL idag och OJ så häftigt! Jag är i v 18 och har känns bäbisen ett tag nu men det blev plötsligt så verkligt när h*n dök upp...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: Fanskap
·
Övr. Barn när man har "stora" barn, hur får man till det? Förut var det inga problem för då la de sig tidigt så man hade kvällarna fria. Nu är...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 925
Senast: Lurcher
·
Övr. Barn Sitter och kikar på babyskydd... De flesta tillverkarna verkar ju anta att man åker omkring i nya bilar med isofixfästen men visst går...
Svar
8
· Visningar
1 590
Senast: Elinkan
·
P
Småbarn När man har småbarn och jobbar heltid i olika skiftform så är det svårt att få "egen tid" då man kan ägna sig åt hobbys och annat. Jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 943
Senast: doglover
·
Övr. Barn Jag vet snart varken ut eller in. Mina döttrar hör mej inte. Spelar ingen roll vilket tonläge eller sinnesstämning jag har. Jag kan...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 709
Gravid - 1år för första gången i mitt liv hade jag förra månaden mensvärk *blä* Nu har jag ägglossning och känner precis samma sorts värk, dock...
Svar
3
· Visningar
756
Småbarn Hur stort proteinbehov har en 5 årig tjej? ;Min lilla tjej har aldrig varit glad för kött men jag har jobbat och fixat och mutat och...
Svar
1
· Visningar
1 237
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.