Sv: Sex...

Är det så hemskt att barnen vet att ni har sex då? Säg till dem att alltid knacka på dörren eller håll den låst.
Det värsta med barn och sex tycker jag är att om nån av dem kom när man hade sex så vill man ju liksom snabbt få tillbaka denna i sin egen säng. Oavsett så vem som leverarar barnet till sängen så sjunker ju liksom min min lust medan killen tycker att man kan fortsätta där man var liksom....:cool:. Jag vill va kille i mitt nästa liv...

man går ut i garaget :idea:

Nu är ju dottern inte ens 3 år så här går det att hålla på typ som vanligt, ja inte då hon är vaken och hemma förståss :rofl: Men annars har vi nära till barnvakter :devil:

Jag säger som InteUng: Morgnar är bra. Det är omöjligt att väcka en tonåring före kl.10, om det är helg.
Inget är som "Morgonbolibompa" som arbetsnamnet är här hemma, eftersom det var till detta eminenta barnprogram man lurade iväg barnen när de var mindre, och mamma och pappa ville gosa lite på morgonen.

Som sagt, morgonbolibompa är utmärkt!
Inte för att vi har så stora barn än då... även här fungerar ju dock ofta principen om morgontrötta barn.

Är det så hemskt att barnen vet att ni har sex då? Säg till dem att alltid knacka på dörren eller håll den låst.
Fast problemet är, som sagt, inte alls att barnen vet att man har sex. Problemet är att knackningarna på den låsta dörren, och vetskapen om barnens närvaro precis på andra sidan av den, för många kan upplevas som en smula... hämmande. :angel:

Men nu stundar andra tider. I övermorgon flyttar 20-åringen ut, till ett delat kompisboende i människobyn... så varannan vecka blir vi vuxna helt ensamma hemma! :banana::D:bow:

(Nej, naturligtvis är det med väldigt kluvna känslor - men just apropå den här trådens inriktning är det enbart positivt. ;) )

Nu har det skett! Ja, flytten alltså! :)
Som sagt med blandade känslor, det känns strängt taget inte alls lika traumatiskt och definitivt som befarat. Anledningen är främst att flytten - förstås - visar sig bli en process snarare än ett avslutat projekt. Som man kan vänta sig av 20-åringar. Morgonens bil+släp rullade iväg mycket glest packat med uppskattningsvis en femtedel av bohaget, till en kompis lägenhet som skall delas. Resterande prylar, möbler, kläder, toalettartiklar (fick påminna honom om tandborste och hårgelé) och inte minst städning är utlovat att fixas under kommande vecka. Fast vi gissar snarare på att 75% kommer att fixas under en löpande tidsperiod fram till i vår, och resten inte alls... :grin:

Här funkar det bra i duschen....

Officiellt duschar vi samtidigt för att spara på vattnet!

Det har hänt att ett barn vandrat in i sovrummet lite olägligt men då säger vi som det är: -Mamma och pappa kelar för att vi tycker om varandra. :love:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 603
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 292
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 408
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ännu en kvinna
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Motionscykel?