Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Har precis genomlidit en av de värsta nätterna i mitt liv. Är så trött att jag bara vill lägga mig i en hög och grina:cry:. Min...
Svar
10
· Visningar
2 654
Senast: millus
·
Gravid - 1år Jag undrar lite vad som gäller? När har ni sökt föräldrarpenning? Hur mycket pengar kan man få? Jag har varit inne på FKs...
2
Svar
39
· Visningar
4 471
Senast: Magini
·
Övr. Barn När jag var i tonåren så annonserade jag ständigt om att få sitta barnvakt och tjäna en extra krona. Det var ett trevligt extraknäck och...
Svar
8
· Visningar
1 351
Småbarn För mig som vill gå ner i vikt, men som jag ändå kan servera min 1-åring till midag? :confused: De andra måltiderna behöver han inte äta...
Svar
17
· Visningar
1 354
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Hur resonerade ni? Valde ni NUPP-test eller inte? Jag tog inte det, å är helt tillfreds med mitt beslut. Men så tänkte jag att om jag...
Svar
5
· Visningar
1 806
Småbarn Min dotter har en "kompis" som vi inte vill att hon ska leka med eftersom hon mår dåligt av det. Hon vill själv inte heller leka med den...
Svar
13
· Visningar
1 822
Senast: Jettan
·
F
Gravid - 1år Ja, nu är jag äntligen mamma :D Det har varit en jobbig månad, jag har legat på Borås lassarett från den 19 Augusti till den 15...
2
Svar
20
· Visningar
2 252
Övr. Barn Det kan man väl inte göra? Men hur är det med att avsäga sig vårdnaden? Kan man få den tillbaka om man ändrar sig? En kompis träffade...
Svar
8
· Visningar
2 709
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Jag har träffat BM vid ett tillfälle, hon var jättetrevlig och verkar bra osv. Men.. jag är så anti! De vill ju väga och mäta och fråga...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 024
Gravid - 1år Jag trodde jag hade ganska bra koll på hur mycket man behöver klä på, men nu har jag blivit osäker...:confused: Var hemma hos en...
2
Svar
24
· Visningar
5 971
Senast: Brandgul
·
V
Gravid - 1år Ja, nu är vi oense för första gången sen vi plussade. Jag och barnets pappa bor inte ihop, utan vi letar en lägenhet ihop här där jag...
Svar
13
· Visningar
1 170
Senast: sushi
·
Gravid - 1år Var hos min gyn idag och fick gjort ett VUL. En 12 mm stor bebis med starkt pickande hjärta kikade tillbaka. :love: Storleken stämde...
Svar
14
· Visningar
3 738
Senast: Marie_C
·
Småbarn Hur gamla är era barn? Vilka rutiner har ni och hur/vad gör ni då? Har ni bestämda mattider och när är dem?
Svar
19
· Visningar
1 411
Senast: doglover
·
Övr. Barn Om man föds med navelsträngen runt halsen,)löst ellr hårt spelar ingen roll),så sägs det att man tycker det är olustigt att ha halsduk...
Svar
3
· Visningar
944
Senast: Raderad medlem 6459
·
F
Gravid - 1år har en son på drygt 10 månader som vi nu ger välling åt på morgonen (vid halv sju då han vaknat). Funderar dock på om jag ska byta...
Svar
11
· Visningar
1 423
Senast: furuskär
·
H
Gravid - 1år jag har en dotter på 4 månader som har varit förkyld men är frisk nu. men det rinner mkt ur hennes ögon. hela tiden. kan hon fått...
Svar
1
· Visningar
772
Gravid - 1år Misstänker att jag fått mjölkstockning. Igårkväll blev jag frusen, ont i kroppen och ont på yttersidan av vänster bröst. Bröstet är...
Svar
7
· Visningar
2 961
Senast: Ajda
·
P
Gravid - 1år Det började med mardrömmar för ca 3 veckor sedan, som försvann i samma veva som dottern (5 mån) blev förkyld. Båda dessa saker har gjort...
Svar
18
· Visningar
1 267
Senast: Piffelina
·
Gravid - 1år Har några saker med min lilla där jag inte vet HUR jag skall göra! Erfarenheter och tips skulle uppskattas om någon haft samma...
Svar
15
· Visningar
1 253
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Jag skulle vilja ha tag på en snygg kjol! Jag vill ha en i manchester, beige eller kanske brun. Går det ens att få tag på någonstans...
Svar
3
· Visningar
774

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka