Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

F
  • Låst
Gravid - 1år Det är så svårt! Min fina lilla brorsdotter ska döpas och jag vill verkligen ge henne något fint! Inte några tråkiga silverbestick eller...
Svar
5
· Visningar
1 142
Senast: Snurrfian
·
P
Gravid - 1år Ni som slutade amma för att ge ersättning, hur gjorde ni? Jag har nästan bestämt mig för att sluta amma, då jag inte mår bra av det...
2
Svar
27
· Visningar
5 882
Senast: Piffelina
·
Gravid - 1år Ska det sitta kloss mot instrumentpanelen eller inte? På Vägverkets hemsida står följande: Babyskyddet ska sitta stadigt. Luta det...
Svar
6
· Visningar
1 513
Senast: Ishtar
·
S
Gravid - 1år usch känns som jag gör nya trådar för minsta lilla. bara för att man vill bli gravid så ser man minska lilla tecken..hihi.. ni som har...
Svar
3
· Visningar
4 314
Övr. Barn Insåg nu att killen jag flirtar lite med har en son, och vad jag sen insåg var att jag inte vet ett jota om barn :o Alltså, det är...
Svar
16
· Visningar
1 526
Senast: zzz
·
Gravid - 1år Hur har ni gjort? Är det mer värt att köpa nytt/beg. eller hyra? Hyra finns hos If för 102kr/månad, 150kr i frakt/stol och sista stolen...
Svar
7
· Visningar
1 124
Senast: Ishtar
·
Gravid - 1år Jag ska sälja min lilla tuffa sportiga bil nu, inser att en större bil är att fördra! Har hittat en super fin saab 9-5 kombi o e sugen...
Svar
11
· Visningar
1 347
Senast: Bebben
·
Gravid - 1år Jag är inte gravid, men vill ändå lägga den här tråden här, eftersom jag känner mig mest hemma här. Dessutom har jag aldrig upplevt...
Svar
4
· Visningar
1 002
Senast: miss_kala
·
Gravid - 1år Det här är kanske helt i sin ordning och en ganska fånig fråga. Men jag blir galen! Dottern är knappa 2 veckor bara och jag antar att...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 850
Senast: Marre.N
·
S
Gravid - 1år igår trodde jag att jag hade ägglossnig, vaknade med av att jag hade lite ont i magen. men inte så farligt...sen vid typ 11 tiden fick...
Svar
9
· Visningar
12 336
Senast: saffran2
·
S
  • Låst
Gravid - 1år hej. jag tror att jag har ägglossning idag. känns så. men eftersom att samon jobbar kväll så kommer vi inte kunna ha sex just idag.. men...
Svar
10
· Visningar
1 980
·
Gravid - 1år ..och spänner i min mage mest hela tiden. Antar att det är normalt men det är rätt drygt. Det känns som en blandning mellan typ ett...
Svar
6
· Visningar
813
Senast: Elinkan
·
B
Småbarn Jag har en liten kille på snart tre år. Han väger knappa 13kg, men på längden börjar han växa ur sin bilstol av märket BeSafe (den var...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: voltis
·
Gravid - 1år Idag har jag gått över 11 dagar. :crazy: Igår fick vi tid till igångsättning på måndag morgon. Nu undrar jag lite över vad Bukes...
Svar
19
· Visningar
4 086
Senast: Mitten
·
Småbarn Till en 1-åring? Ute efter smidighet (vill ha en smidigare än vår Teutonia Rocky) och bra sulky fast inte lika stor som en barnvagn...
Svar
4
· Visningar
2 792
Senast: doglover
·
Småbarn Min 3-åriga(+4 mån) dotter har alltid varit väldigt aktiv. Hon har inget som helst intresse av att vare sig ha trosor eller kissa på...
Svar
15
· Visningar
1 982
Senast: Jamtland
·
Övr. Barn Rensade bland gamla mail på jobbet och hittade detta från en gammal kollega...
Svar
3
· Visningar
845
·
Övr. Barn Jo, en kanske korkad fråga men det slog mig som en undran, är det äftligt? Finns det nån "gen" som gör att vissa har lättare att dras in...
2
Svar
22
· Visningar
2 680
A
Övr. Barn Finns på bukefalos med annat nick, men väljer av hänsyn till min omgivning att vara anonym. Jag skulle vilja veta vart jag hittar en...
Svar
13
· Visningar
1 833
Senast: anonym_mamma
·
M
Gravid - 1år Hur gammal var du när du fick barn och var det planerat?
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 830
Senast: majeld
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden II