Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag har en sån kombivagn till min dotter (5 mån), en Brio, som är bra fjädrad men stor och tung. Nu när jag tänkte låta henne sitta...
2
Svar
35
· Visningar
1 900
Senast: kpist
·
Småbarn Personalkooperativ / föräldrakooperativ. Vad går det ut på? Vad har ni för erfarenheter? Bra / dåligt? (har googlat och läst...
Svar
6
· Visningar
907
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Jag är ganska nyseparerad och vi har delad vårdnad om barnen. Det funkar bra, vi är överens om delandet av tider och så och inga...
Svar
7
· Visningar
1 081
Senast: nDian
·
S
Gravid - 1år På tisdag ska vi på inskrivning och kolla läget. Efter det har jag känt att det är mer eller mindre fritt fram att berätta nyheten...
2
Svar
32
· Visningar
3 941
Senast: Dandyridge
·
Småbarn Jag ska sätta staket runt mitt skrivbord har jag bestämt. Klätterapan Elin klättrar upp här och snor grejer och skriver till folk på...
Svar
10
· Visningar
1 827
Gravid - 1år Ja hur fungerar det egentligen, jag är mammaledig och min sambo jobbar, men hur är det om man blir sjuk? Om man får influensan eller...
Svar
3
· Visningar
1 699
Senast: Jolanta
·
Gravid - 1år Hur löser ni det med sovmorogn när ena föräldern jobbar och andra är barnledig? Delar ni upp det så ni har en sovmmorogn var på helgen...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 275
Senast: Marie_C
·
Småbarn Hur har ni gjort med era barn under hösten och våren? Förra året låg Saga på en fårskinnspläd med vanliga kläder på sig och sedan...
Svar
3
· Visningar
1 195
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Ultraljud idag. :) Ett litet litet hjärta som pickade på med en rasande fart och en liten liten bebis som inte hade tid att vara stilla...
Svar
11
· Visningar
1 525
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Mina 2 småsyskon bor hemma hos mig nu. De är 12 och 15 år gamla. detta pga att våran mamma fick en stroke för 6 mån sedan. Jag o min...
Svar
17
· Visningar
3 085
Senast: oz_joj
·
Gravid - 1år Jag e ju i vecka 7 (i morron går jag in i v 7) inte ringt MVC i nu men har nog möjlighet o göra det på fredag. Men jag e nyfiken på...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 434
Senast: Gandalf
·
Gravid - 1år Jag läste nyss en artikel i tidningen Vi föräldrar, om att några forskare som tror att det finns ett samband mellan babysim och plötslig...
2
Svar
24
· Visningar
2 915
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Hej! Jag har BF den 25 oktober, och börjar så smått fundera på vad som behöver skaffas innan den lille tittar fram. Har mest tänkt...
2
Svar
21
· Visningar
3 004
Senast: ako
·
Övr. Barn Jag är helt stum! Han kommer hit, för att träffa henne! :eek: Det har skett EN gång nu under nästan 9 veckor, en gång, på en timme...
Svar
10
· Visningar
1 437
Senast: ako
·
Gravid - 1år Det fick jag höra idag när en person frågade varför jag såg så sliten ut. Sonen vaknade vid 2 i natt och var väldigt orolig, kunde inte...
2
Svar
24
· Visningar
2 730
Senast: taccotad
·
H
Gravid - 1år min dotter är snart 4 månader och hon har börjat med att vilja stå upp hela tiden.. jag brukar ligga på rygg så sitter hon på min mage...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 915
Senast: SiZo
·
S
  • Låst
Gravid - 1år ja, hur ska man lyckas? det sägs ju att man inte ska gå och tänka på att man vill bli gravid o räkna ägglossnings dagar osv. för då...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: Snurrfian
·
A
Gravid - 1år Ja så känns det som om jag behöver fråga nu :( Fick ju ett mf för snart ett år sedan och efter det så vill det inte ta sig. Har ni...
Svar
19
· Visningar
6 533
Senast: Hiddeous
·
Gravid - 1år på min rygg! Jag har lidit av diskbråck sen många år tillbaka, och jag skulle fått operera det om jag inte blivit gravid. Min plan var...
Svar
6
· Visningar
996
S
Gravid - 1år Har haft ont i nacken i några dagar (sovit illa eller något liknande). Men vad kan man använda för att lindra smärtan? Är gravid i v 11...
Svar
7
· Visningar
3 394
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama