Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
Ultraljud idag. :)
Ett litet litet hjärta som pickade på med en rasande fart och en liten liten bebis som inte hade tid att vara stilla...
Gravid - 1år
Jag läste nyss en artikel i tidningen Vi föräldrar, om att några forskare som tror att det finns ett samband mellan babysim och plötslig...
Gravid - 1år
Det fick jag höra idag när en person frågade varför jag såg så sliten ut. Sonen vaknade vid 2 i natt och var väldigt orolig, kunde inte...
Gravid - 1år
Har haft ont i nacken i några dagar (sovit illa eller något liknande). Men vad kan man använda för att lindra smärtan? Är gravid i v 11...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.