Bra sittvagntips?

Sv: Bra sittvagntips?

Har inte vågat testa ryggen, är så rädd att tappa henne när hon ska i och ur :o Men jag kan tänka mig att det är mer poppis.

Men funkar det nu då?

Förut skrek Elina åt vagnen OCKSÅ :crazy: men nu älskar hon att åka vagn. Så jag hoppas att hon accepterar selen efter lite träning :)

Tja lite bättre. Men sjal är det som gäller mest...

Ja han skriker fortfarande i vagnen. Om han åker Emmaljunga...

Ja han skriker fortfarande i vagnen. Om han åker Emmaljunga...

Så det är märket det är fel på alltså... Hm... :confused::p

Mitten: Jag vet inte vad du har för sele, men jag tyckte det gick förvånansvärt lätt att få upp honom på ryggen första gången. Fast jag stod över sängen så han inte skulle ha åkt i backen. :)

Har en manduca. Hade babybjörns först men det gick inte ALLS så jag sålde den och köpte den här, mycket mer poppis :)

Ja den är verkligen bra :) Nu försöker jag bära i den och dra vagnen tom, så jag kan lägga i henne när hon blir för upprörd ;).

Idag skall jag köpa vagnen !! Nu faktiskt!

Sambon har köpt vagnen och kommer med den snaaaaaaaaaaaart så jag får recensera !

Nu är vagnen testad :) Grön är den, hehe :D. Elina smakade nogsamt på säkerhetsbältet och gav det godkänt. Det var en jättebra vagn, perfekt för de behov vi hade!! Elina älskade den och satt och flirtade och skrek av förtjusning när vi var ute och gick. Liggdelen är också testad men inomhus, den gick bra att sova i och leka lite med mobilen :).

Skall ladda upp lite bilder, de är inte så bra bara knäppta sekunderna innan vi gick, skall ta bilder där man ser vagnen lite mer sen ;)

Nu ska vi se ...

Här smakar Elina noga på vagnen (notera att mössan hon har på sig är lite sjuttis ... det är samma mössa som hennes pappa hade som liten :p)

DSC_1588.jpg

Lajjar i liggdelen (på golvet dock)

DSC_1599.jpg

Det var en smart liten åkpåsedel med, och man kan fälla ryggen i sittdelen steglöst, och även fotstödet, så det kan jag sätta upp nu när Elina inte riktigt sitter :idea:.

Åhh vad STOR hon blivit!! Hon var bara en liten plutt när jag såg henne :D Det var knappt hon öppnade ögonen ju!

Nä nu ska jag göra lite gröt. Märkesgröt ;) (Eller nej, skojade bara. Finns det ens? ;))

Aaaa hon växer som attans :eek: Men har fortfarande inget intresse av att vara på magen eller ens tänka framåt :p Latmask är vad hon är!

Skall ta mer helvagnsbilder ute sen, hon stod i hallen här och det var så stökigt så såna bilder vågar jag inte visa :D.

Hon får förresten EKO-smakisar just nu, så hon kanske också blir lite fin i kanten och kan inte äta blåvit mat sen (som jag fortfarande kallar billiga produkter fast blåvita märket inte funnits på hur länge som helst).

Söt tjej! :laugh:
Vagnen ser fin ut också...

Brandgul: Nestlé och semper är väl märken? :p Fast de hippa barnen kanske bara äter Hipp? ;)

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har till vardags en Brio Happy som är perfekt här på landet, men den är rent hopplös när jag är hos min syster i stan då jag måste...
Svar
8
· Visningar
1 025
Senast: YaHilweh
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 954
Övr. Barn Jag lurar lite på att skaffa en ny vagn. Har en Brio Sing som har både fördelar och nackdelar, och nu när L ändå är för stor för att ha...
2
Svar
33
· Visningar
5 055
Senast: Bollen
·
Hästvård Gah, nu är jag farligt nära ett nervsammanbrott. (Nya) equiatrkern var ju här i onsdags, och rättade snedhet på bägge hästarna...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 104

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Göra i Danmark
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross