Sovmorgon-Hur gör ni?

Sv: Sovmorgon-Hur gör ni?

Jag är nattmänniska och pappan är morgonmänniska, så hos oss blir det ganska naturligt så att jag håller igång på kvällen/natten, medan pappan tar barnen på morgonen när han är ledig.

Visst, jag ammar, men det kan jag göra nästan i sömnen. Sen tar pappan ungarna och jag får ofta sovmorgon till tio eller ännu längre!:love:

Sv: Sovmorgon-Hur gör ni?

Vi jobbar båda två hemma. Här finns ingen sovmorgon, kossorna vill bli mjölkade varje morgon och kväll;) Vi är alltid uppe runt 5 på morgonen. Matilda (14 månader) vaknar oftast mellan 8 och 9. Vi har babyvakt med oss om hon skulle vakna tidigare så någon av oss kan springa in.
Inatt har hon sovit dåligt och är lite halvvaken redan nu så jag gick in en stund för att se om hon tänker somna om eller inte. Hon har inte vaknt mycket på nätterna (bara vissa korta perioder) Vaknar hon brukar den som hör det gå upp. Vi delar nog ganska lika.

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
565
Senast: Bufera
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: Svartkatt
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 635
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 543
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Göra i Danmark
  • Adventskalendertråden 2024