Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Tro på fan att ungjäveln sitter i polisbil igen!!! Här tror man att det var lugnt, han har visst festat lite förut (på mer...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 029
Senast: Miss Truck
·
Gravid - 1år Att vakna upp på sjukhus och inte känna sina ben är en obekrivligt känsla.. Nu har flera år förflutit sedan min olycka och jag kan...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 685
Gravid - 1år Jaha, så har jag gjort det som jag sa att jag aldrig skulle göra om jag blev gravid...dvs, ridit min unghäst och trillat av. Det var...
Svar
13
· Visningar
3 207
Senast: Freyja_bus
·
Småbarn Min lilla tulta ska börja på dagis i oktober. Hon ska gå på en naturförskola (ur och skurdagis) och jag funderar just nu på regnkläder...
Svar
4
· Visningar
4 058
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Hur länge dröjde det innan ni våga ta bort tejpen. Jag har inte vågat ta bort min tejp än. Och fick ni blåmärke runt snittet några dar...
2
Svar
20
· Visningar
2 113
Senast: millus
·
Gravid - 1år Vi har införskaffat oss ett andningslarm! Idag hände något väldigt oväntat. Hade lagt lillan i sängen, och hon hade sovit kanske 1...
Svar
1
· Visningar
813
Senast: Mitten
·
Småbarn Varierade ni mellan sitt och ligg då eller hur gjorde ni?
Svar
18
· Visningar
2 181
Senast: twinstar
·
Småbarn Har egen verksamhet jordbruk/djurhållning. Ett barn på förskola (25h) och två små hemma. Nu önskar jag ha utökad tid på "dagis" för att...
Svar
3
· Visningar
939
Senast: Ann
·
D
Gravid - 1år Sitter här hormonstinn så att det skriker om det och gråter. Skulle behöva lite råd från er kloka bukare;) Vet inte riktigt hur jag...
Svar
12
· Visningar
1 135
Senast: Dandyridge
·
Gravid - 1år Sitter här och funderar på vad man behöver nu när första bebsien vankas ? Vad är de så att säga "måstena" och vad är bra att ha men...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 045
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag ska bli moster och nu är jag och den blivande mamman nyfikna på hur barnet kan komma att se ut var det gäller hårfärg och ögonfärg...
2
Svar
24
· Visningar
11 927
Senast: fettso
·
Övr. Barn Jag antar att ni hört om den försvunna 10 åringen - som tack lov nu är hittad levande. Hur kan det få hända? Jag har jobbat med ungar...
Svar
6
· Visningar
997
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Jag satt och kikade på något program på tv4fakta förra veckan, kan ha hetat förlossningskliniken? Där var det en kvinna som skulle föda...
2
Svar
37
· Visningar
2 970
Senast: KisseNova
·
Gravid - 1år ...i ert bäcken efter ni fått barn? Men min äldsta dotter hade jag inga problem alls, men nu med tvåan är det helt annorlunda. Fem...
Svar
14
· Visningar
1 321
Senast: Djurjouren
·
Övr. Barn Hur får ni tränare - speciellt till tjejlagen i klubben? Är barnen med i en toppenklubb med massa stöd och gräsplaner eller tvärtom...
Svar
8
· Visningar
1 200
Senast: Midi
·
Gravid - 1år Ni som kan allt! Har två olika frågor: 1. Har en kompis som ska ha sitt äldsta barn på dagis heltid samtidigt som hon ska läsa olika...
Svar
5
· Visningar
1 060
Senast: oz_joj
·
Gravid - 1år Hur länge efter förlossningen var ni ömma i underlivet och hur länge hade ni avslag? Min mamma tyckte det var märkligt att jag...
Svar
15
· Visningar
6 196
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år Är det någon som har provat den? Fick den i present av min svärmor och ska väl börja med den nu enligt förpackningen (från vecka 24)...
Svar
2
· Visningar
1 106
Senast: amalia
·
F
Gravid - 1år Vår son är 10 månader. De senaste 3-4 månaderna har han sovit jättebra från kl 20-06.30/7.00 utan att vakna. Men nu har han börjat vakna...
Svar
11
· Visningar
1 177
Senast: Lydia
·
Övr. Barn Har inte tid att åka till Ullared nu men vet många som köpt sådana jackor där för 120 kr ca och sedan t ex ser man många säljas vidare...
Svar
9
· Visningar
6 405
Senast: Julle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama