Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

G
Gravid - 1år Hej! Ni som har små barn! Nån som kan rekomendera en bra barnvagn som funkar i ojämn stallterräng, men som samtidigt är lätt och...
Svar
12
· Visningar
3 255
Senast: Larnqvist
·
Gravid - 1år Hjälp hjälp hjälp. Jag får inte till hans mat... För ett par veckor sedan åt han lunch 11.30 och gröt vid 15.30. Det fungderade bra...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 835
Gravid - 1år Ni som har varit/är gravida och käkar Levaxin, ändrade Ni Er dos under graviditeten eller låg Ni kvar på ordinarie dos? (Själv har jag...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: Gnist
·
B
Övr. Barn Lite nyfiken hur ni som har barn brukar lösa det vid t ex olika högtider som t ex julafton. Då vill man ju fira med sina t ex föräldrar...
2
Svar
21
· Visningar
2 360
Senast: pompa04
·
V
Gravid - 1år I slutet av september ska vi åka ner till Stockholm för att hälsa på några kompisar till min sambo. Såklart ska Nikki med. Då kommer...
2
Svar
24
· Visningar
4 952
Senast: Luff
·
M
Gravid - 1år i tisdags kom äntligen min lilla Engla, lustigt nog efter alla problem (prematura värkar, stoppade förlossningar m.m) kom hon på BF :D...
2
Svar
24
· Visningar
2 123
Senast: mosig
·
E
Gravid - 1år min dotter (3mån) kan int konsentrera sig när hon ska äta, hon vänder å vrider på huvudet åt alla håll. och efter en styund tröttnar och...
Svar
15
· Visningar
1 230
Senast: Etoile_
·
Gravid - 1år Hade för mig att jag sett en sådan här tråd, men hittade ingen när jag sökte... Vore roligt att veta hur mycket ni andra har gått upp...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 149
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år och även när man avlider (på tv så kollar de alltid klockan när någon avlider), varför är det så viktigt? Har det "alltid" (förstår ju...
Svar
11
· Visningar
1 871
S
Gravid - 1år Idag skulle jag fått min mens. men istället för mens fick jag bara någon röd/brun rikligare flytning typ. behöver ingen binda lr så...
Svar
8
· Visningar
1 280
Senast: saffran2
·
Gravid - 1år Alltså....förvärkar, känns dom som vanliga värkar bara att det inte är "riktiga" värkar, utan just förvärkar, eller hur känns dom? Man...
Svar
3
· Visningar
4 430
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Jättekul :crazy: Blev överkörd av en buss häromveckan och hoppar omkring på ett ben. Nu kunde det hela gått mycket, mycket värre, men...
Svar
18
· Visningar
1 885
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Jag tycker man läser ofta om kvinnor som har/haft cystor på äggstockarna. Häromdagen såg jag tom en 17 åring som redan har haft det, hur...
Svar
6
· Visningar
3 735
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Sonen blir 1 år gammal i september. Det är en tisdag då han fyller år. Tanken är att det ska komma lite familj och släktingar till...
Svar
16
· Visningar
4 602
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Startar en helt onödig tråd bara för att jag är så glad! Vi har varit på rutin UL idag och fick se vår lilla tjej! Självklart är det...
2
Svar
28
· Visningar
2 284
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Funderade på om jag skulle köpa ett "foglossningsband". I förebyggande syfte... Men "räcker" de som man ser lite här och där som bara...
Svar
15
· Visningar
1 343
Senast: emindy
·
Gravid - 1år Har blivit omplacerad efter semestern (from september) då jag tidigare arbetat skift nattetid, tolvtimmarspass. Detta skift jag tidigare...
Svar
15
· Visningar
2 533
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Ja, nu har mitt/vårt livs resa startat här.....i går testade jag mig och det stod: GRAVID Jag har försökt o räkna ut och borde då...
Svar
11
· Visningar
1 236
Senast: Lupin
·
N
Gravid - 1år Jag fyller 32 om en månad. Jag är singel, har varit det länge o trivs för det mesta med det. Jag börjar längta efter barn. Den...
Svar
7
· Visningar
1 151
Senast: Fibusen
·
Övr. Barn Några av er kanske minns att jag startade en tråd om autismbarn tidigare i våras där jag undrade om barn med autism i allmänhet då jag...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 422
Senast: RIA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?